Verwijderen gebouwen

DeletedUser

Guest
hoi!

Ben hier nieuw bij dit spel en zit in de nieuwe wereld Brisgard. Nu heb je bepaalde quests die je moet oplossen. Helaas kom ik dus niet meer verder aangezien ik hout en marmer moet hebben om nieuwe grond vrij te spelen. Nu ik geen grond meer heb en dus ook die gebouwen niet die hout en marmer vrij spelen kan ik dus niet verder.

Vandaar de vraag kan ik mijn gebouwen verwijderen en zo ja hoe :confused:?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Ananda
 

DeletedUser275

Guest
Je kunt je gebouwen verwijderen (verkopen). Open je bouwmenu en dan krijg je vlak onder je forgepunten nog een menu.
Daar vind je de knoppen "verkopen" en "verplaatsen" in. Verkopen wil zeggen een gebouw verwijderen.
Je klikt op de knop "verkopen" en vervolgens op het gebouw dat je wil verkopen.

Je misschien het hout en marmer dat je nodig hebt, kopen op de markt. Knop voor de markt staat schuin onder de knop van je bouwmenu.
 

DeletedUser

Guest
Je kunt je gebouwen verwijderen (verkopen). Open je bouwmenu en dan krijg je vlak onder je forgepunten nog een menu.
Daar vind je de knoppen "verkopen" en "verplaatsen" in. Verkopen wil zeggen een gebouw verwijderen.
Je klikt op de knop "verkopen" en vervolgens op het gebouw dat je wil verkopen.

Je misschien het hout en marmer dat je nodig hebt, kopen op de markt. Knop voor de markt staat schuin onder de knop van je bouwmenu.

Super dankje! :D
 
Bovenaan