Duplicaat Vertraging weergave of geen weergave bij plunderen

Sinds de laatste spelversie ervaar ik een vertraging in de weergave bij het plunderen. In enkele gevallen wordt hetgeen geplunderd is helemaal niet getoond.

Bij navraag op global chat leek ik niet de enige te zijn die last had van dit probleem.
Ik heb gevraagd aan hen om hier ook melding van te maken in dit topic.

Systeeminfo uit profiel:
1.96.bfd6a36 (08.03.2017 10:53), Mayra Ward (824149), nl4, nl_NL, WIN 25,0,0,127, Windows 7, Chrome/56.0.2924.87, 1920x1066, OpenGL (336 MB VRAM)

Ook heb ik cookies verwijderd, en browser/PC herstart, maar is dit een terugkerend issue verspreid over meerdere dagen.
 

DeletedUser9703

Guest
Ik heb hier ook al een bugmelding voor gemaakt. Bij mij zijn de Hall of Fames die geen teken geven dat ik ze plunder. Bij andere gebouwen is dat me nog niet opgevallen.
 

DeletedUser9703

Guest
En ik lees net een reactie bij mij call van Leones. Blijkbaar is dit bekend en wordt er al aan gewerkt.
 
Ja, toch dacht ik dat mijn melding afweek van die van jou. Inderdaad omdat het bij jou enkel HoF's betreft, en geen weergave. Bij mij alle gebouwen en in de meeste gevallen een vertraagde weergave.

Hoe dan ook, als het probleem maar wordt opgepakt/onderzocht, daar gaat het om ;)
 
Bovenaan