Veroveren

DeletedUser

Guest
Hey,

Is er ook een mogelijkheid om te veroveren? Want je kan het toch niet contstant bij 1 stad houden en 8 troepjes per aanval sturen?

Ik kan hier niks ingame over vinden!

Alvast bedankt!

Mark
 

DeletedUser55

Guest
je kan regio's veroveren en het is altijd 8 troepjes per aanval. Je kan geen buren overnemen, alleen aanvallen of helpen wat je 20 goud geeft.
 

DeletedUser

Guest
helaas zul je het voorlopig bij 1 stad moeten houden.
Je kunt je stad wel uitbreiden
smooch.gif

En die 8 troepjes blijven helaas ook hetzelfde. Dat moet wel, omdat anders het slachtveld vergroot moet worden. Maar als je dan weinig troepen hebt, is een enorm slachtveld alleen maar nadelig.
 

DeletedUser

Guest
Ik las op de wiki:
"uiteindelijk word de tijd om andere steden over te nemen"
 

DeletedUser

Guest
Ik las op de wiki:
"uiteindelijk word de tijd om andere steden over te nemen"

ik heb zelf het idee dat ze van dit spel een mix gaan maken tussen tribalwars en thesettlersonline(die is overigens van bluebyte)
werkt innogames hier mee samen? er komen wel verdacht veel dingen in terug:inlove:
 

DeletedUser

Guest
Dit hele spel is voor het grootste deel door Innogames gesponsord.
 

DeletedUser

Guest
vind ook wel dat er veel zaken uit thesettlers terug komen en toen ik dit spel zag moest ik er ook direct aan denken,
maar ik hoop dat je in een latere fase buursteden enzo kunt overnemen om meer grondstoffen en troepen te kunnen generen
 

DeletedUser

Guest
Grappig, ik had die link met thesettlersonline nog niet gelegd (omdat ik het spel niet ken :p) maar op het feit na dat het zich in het zelfde tijdperk afspeeld vind ik het niet lijken op Tribalwars (hoewel ik dat al een tijdje niet meer heb gespeel, ik denk een jaar ofzo)
 

DeletedUser

Guest
Grappig, ik had die link met thesettlersonline nog niet gelegd (omdat ik het spel niet ken :p) maar op het feit na dat het zich in het zelfde tijdperk afspeeld vind ik het niet lijken op Tribalwars (hoewel ik dat al een tijdje niet meer heb gespeel, ik denk een jaar ofzo)

het grootse verschil tussen TSO en dit spel is dat je hier zelf de aanvallen kunt leiden.
ook het doorgroeien in tijden is een groot verschil in vergelijking tot de meeste online strategie games
 

DeletedUser

Guest
Ik zou juist wilen dat je NIET elkaars steden kunt overnemen.
WEL elkaars provincies en als dat evt. later komt de setlements van iemand anders.

Het leuke hier aan is dat je dan in je (hoofd)stad troepen kunt maken om je grondgebied terug te veroveren en je niet alles kwijt bent wat je weken lang hebt lopen opbouwen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou juist wilen dat je NIET elkaars steden kunt overnemen.
WEL elkaars provincies en als dat evt. later komt de setlements van iemand anders.

Het leuke hier aan is dat je dan in je (hoofd)stad troepen kunt maken om je grondgebied terug te veroveren en je niet alles kwijt bent wat je weken lang hebt lopen opbouwen.

+10 Uitstekend plan!!
 
Bovenaan