Duplicaat Verdwenen goederen na interne fout

DeletedUser

Guest
Ik wou paden gaan bouwen en ik heb ze gebouwd. Maar toen kwam er een interne fout en waren de paden en goederen weg die ik er voor gebruikt had! Kunnen julie dit oplossen??
 

DeletedUser

Guest
De kans is hier vrij groot dat je client-sided wel een pad & voorraden hebt gebruikt, maar dat dit niet is doorgegeven aan onze severs. Wanneer je je pagina vernieuwt (of sluit en een nieuwe opent) is het mogelijk dat er na zo'n interne fout dan geen paden zijn, maar dan zijn er ook geen voorraden weg.

Het oplossen van interne fouten is op dit moment nog steeds een on-going proces. Onze ontwikkelaars proberen geleidelijk aan zoveel mogelijk interne fouten uit het spel te filteren.
 

DeletedUser682

Guest
Ik heb zonet precies hetzelfde meegemaakt - na het plaatsen van een Weverij ( 1500 goud en 2400 goederen ) werd ik uit het spel gegooid door een interne fout op de server.
Gevolg: Weverij NIET meer geplaatst, plus ALLE goederen en goud foetsie! Reactie van 3Dimensional klopt dan ook niet, want als het gebouw geplaatst is en de producten afgetrokken van je voorraad goud en goederen, is dit ook al gebeurd op de server.
Anders valt niet te verklaren waarom alles weg is.
Overigens andere vraag: Kunnen jullie dit nakijken en zo ja kan ik de goederen en goud terugkrijgen? Uiteindelijk heb ik een flink aantal diamanten met echte EURO'S gekocht en gebruikt om de requirements voor deze weverij vrij te spelen. Zo vrijblijvend is het dus niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben hier niet echt blij mee want dit heb ik nu al 4 keer meegemaakt. Ik zou graag mijn grondstoffen terug willen hebben. Dit is trouwens ook gebeurd toen ik 30 hout geproduceerd had dat is ook nooit aangekomen en ik heb daar 1 dag voor moeten wachten.
 
Bovenaan