Verdedigend leger maken lukt niet op ipad

DeletedUser12849

Guest
Hallo, ik ben hier redelijk nieuw en heb al een topic over dit onderwerp gevonden, maar dat heeft mij nog niet geholpen.
Het blauwe knopje onder een gevechtseenheid blijft bij mij namelijk een beetje grijs en ik kan het niet aanklikken. Er gebeurt niets en onder alle leden van mijn leger blijft hij op 0/8 staan.
 

DeletedUser12849

Guest
Hallo, ik ben hier redelijk nieuw en heb al een topic over dit onderwerp gevonden, maar dat heeft mij nog niet geholpen.
Het blauwe knopje onder een gevechtseenheid blijft bij mij namelijk een beetje grijs en ik kan het niet aanklikken. Er gebeurt niets en onder alle leden van mijn leger blijft hij op 0/8 staan.
Ben er achter gekomen.
Het lukt pas als je Militaire Tactieken hebt vrij gespeeld bij Onderzoek.
Dit is alleen zo op de iPad vermoed ik, gezien de weinige reacties? ;)
 

Felair

Actief lid
Ben er achter gekomen.
Het lukt pas als je Militaire Tactieken hebt vrij gespeeld bij Onderzoek.
Dit is alleen zo op de iPad vermoed ik, gezien de weinige reacties? ;)

Nope maar men is over het algemeen niet heel actief op het forum, die technologie moet je eerst vrijspelen dan kan je inderdaad pas aanvallen en plunderen en ook aangevallen geplunderd worden dus daarom kun je dan pas je verdedigende leger opstellen :)
 
Ze hebben vorig jaar ofzo bedacht dat beginnende spelers beschermd moeten worden, waardoor je niet gelijk al in brons aangevallen en geplunderd kan worden (slechte beslissing volgens mij maar goed). Meeste spelers waren daar toen allang voorbij dus die zijn hier sowieso nooit tegenaan gelopen.
 
Bovenaan