verbeterkit

DeletedUser10821

Guest
Ik ga toch maar weer eens een poging wagen om hier iets te vragen. De verbeterkit heb ik gebruikt op mijn terrasboerderij maar er is geen verschil met voorheen. Ik lees dat zo,n ding heel nuttig kan zijn maar waarom dan?
 

Mr.Quib

Actief lid
Het verhoogt het gebouw met 1 tijdperk en in dit geval de productie van de terrasboerderij. Maar als je die alleen gebruikt voor de 5 FP zal je dat verschil idd niet zien ;)
 

DeletedUser10821

Guest
Ja maar wat heb je er dan aan? Het gaat mee in je eigen tijdperk, daar schiet je dus eigenlijk niks mee op
 

DeletedUser10821

Guest
je zegt de productie wel? hmmmm zal daar straks eens op letten dan ;)
 

DeletedUser

Guest
je zegt de productie wel? hmmmm zal daar straks eens op letten dan ;)

Dan zal jke niks zien als je hem op 1 dag hebt staan. Wat je nu hebt "verbeterd" is dat als je de boerderij goederen laat produceren die dus uit een hoger tijdperk zullen komen.
 

Mr.Quib

Actief lid
Dan zal jke niks zien als je hem op 1 dag hebt staan. Wat je nu hebt "verbeterd" is dat als je de boerderij goederen laat produceren die dus uit een hoger tijdperk zullen komen.
Heeft ook effect op alle andere producties, behalve de FP.
 

Wildstorter

Actief lid
Dat zou helemaal dom zijn...

Je hebt inderdaad kans dat een plunderaar je voor is met de 8 of 24 uurs productie maar als je zelf voor een lagere productie kiest heb je sowieso niks whaha

Iets met kiezen tussen een Russich roulette schot of je eigen polsen doorsnijden, je hebt een kans van 1 op 7 of het is zeker afgelopen.
 

DeletedUser

Guest
Dat zou helemaal dom zijn...

Je hebt inderdaad kans dat een plunderaar je voor is met de 8 of 24 uurs productie maar als je zelf voor een lagere productie kiest heb je sowieso niks whaha

Iets met kiezen tussen een Russich roulette schot of je eigen polsen doorsnijden, je hebt een kans van 1 op 7 of het is zeker afgelopen.

Waarom dom?

Onderaan in je buurt hangen de spelers die niet echt actief zijn en wel vaak geplunderd worden. Die hebben er meer lol in dat jij een 5 minuten produktie inpikt, dan dat het hun iets kan schelen dat ze daardoor een fp mislopen. Daar lopen ze er toch al genoeg van mis, omdat hun balk volloopt. Jij benadert het als een actieve speler. Zij niet.
 

Wildstorter

Actief lid
Leuk dat jij al voor een ander in kan vullen waar hij/zij plezier aan beleeft. Ook goed om te weten dat je in de top van de buurt deze producties niet tegenkomt...
 

Wildstorter

Actief lid
Leuk dat jij voor anderen invult wat dom is en wat niet :D

Taaltechnisch gezien noem ik jouw gedachte dat het vooral is om plunderaars een hak te zetten dom. Dus niet de spelers zelf, dat jij daarna maar invult dat ze onderaan in de buurt zitten, niet actief spelen en daar heel veel plezier maken met de kleine producties die weggehaald worden is ook jouw gedachte ;-)
 

DeletedUser10486

Guest
Plunder dan goederen, het paleis of het koninginnestandbeeld. Dan weet je wat je gaat krijgen.
 
Plunder dan goederen, het paleis of het koninginnestandbeeld. Dan weet je wat je gaat krijgen.


Uhhh, ja maar dit onderwerp ging specifiek over terrasboerderijen en de zinvolheid van het gebruik van een verbeterkitje ;)
(En koninginnenstandbeelden zijn echt b-keuze + niet alle setjes zijn goed neergezet)
 
Bovenaan