Verbeteringen gildekas en bijbehorend logboek

Wil je filters toevoegen aan de gildekas?

  • ja

    Stemmen: 1 100,0%
  • nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1
  • Enquête gesloten .
1. Als je een level voor de GE vrij wilt spelen en daarvoor eerst bij moet storten in de kas, kan je direct op het betreffende goedje klikken en dan wordt het direct geselecteerd (inclusief benodigde aantal). Dit zou ook handig zijn voor algemene donaties. Dus betreffende goedje gewoon aanklikken ipv uit het pulldown menuutje selecteren. Het aantal kan dan of leeggelaten worden, of standaard op 100 staan ofzo. (Zou trouwens ook voor de markt handig zijn)

2. Het logboek voor de gildebijdragen is nog altijd niet erg handig. Het wordt de hoogste tijd dat daar nou eens een paar filters worden toegevoegd, namelijk:
a. op tijdperk / type goederen (of meds)
b. op donaties uit GG's, handmatige donaties, uitgaven GvG en uitgaven GE
c. op spelersnaam

Voordelen punt 1: sneller en makkelijker
Nadelen punt 1: ik zie ze zo snel niet

Voordelen punt 2: 1. je kan de bijdragen makkelijker doorzoeken, 2. makkelijker terug te vinden wie er belegeringen heeft geplaatst (geschiedenis GvG is daar vrij zinloos voor)
Nadelen punt 2: gildeleiding kan gildeleden beter in de gaten houden (big brother is watching)
 
Laatst bewerkt:

Tigertjheu

Actief lid
Lijkt mij een hele goede verbetering.
Het is bij ons niet overzichtelijk meer wie er nog wat doneert, omdat bijna iedereen van de 80 leden een arcje heeft wat resulteert in ruim 40 pagina's extra doorzoeken, per dag.
 

DeletedUser2073

Guest
Met punt 2 ben ik het eens. Punt 1 heeft wel degelijk een nadeel. Nu kan je zelf bepalen hoeveel goederen je dineert. Dat standaard stellen op 100 is erg nadelig. Wat als je 1000 wilt doneren. Tien keer klikken? En wat als je 10 wilt doneren. Dus nee, daar ben ik geen voorstander van.
 
Met punt 2 ben ik het eens. Punt 1 heeft wel degelijk een nadeel. Nu kan je zelf bepalen hoeveel goederen je dineert. Dat standaard stellen op 100 is erg nadelig. Wat als je 1000 wilt doneren. Tien keer klikken? En wat als je 10 wilt doneren. Dus nee, daar ben ik geen voorstander van.

Natuurlijk kan je het aantal gewoon aanpassen op precies dezelfde manier als nu
 
Bovenaan