velden duidelijker bij vechten

DeletedUser2073

Guest
De verschillende velden zijn erg slecht zichtbaar. regelmatig zet ik mijn surrogaatsoldaten op een verkeerd veld neer waardoor hij toch zichtbaar is. En dus jammerlijk verloren gaat in de strijd.

Omschrijving:
Waarom kunnen de velden niet duidelijker worden weergegeven en in ieder geval duidelijker van elkaar verschillen. Je ziet nu echt slecht wat een vlakte is en wanneer het onverhoopt toch bos of heuvel of iets dergelijks is. Helemaal met het arctisch gedeelte is het onderscheid slecht te zien.

Voordeel:
De velden hebben voor sommige eenheden een bepaalde betekenis. Het is erg fijn als je de velden dan ook uit elkaar kan houden zodat je een eenheid op een veld zet die je in gedachten hebt.

Nadeel:
Het vloeiende slagveld zal er wellicht wat minder vloeiend gaan uitzien als de velden beter van elkaar te onderscheiden zijn.

Mijn suggestie is om ze duidelijker van elkaar te laten verschillen. Jammer dat dit al niet zo is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of dit te maken heeft met pc versus tablet.
Ik speel bijna uitsluitend op mijn tablet tenzij ik iets aan mijn profiel wil wijzigen of andere dingen waar de app niet in voorziet.
Ik vecht dus ook uitsluitend op mijn tablet en weet voor wat dat betreft niet "beter?"
Ik heb niet erg goede ogen en ik ben het met de "original poster" eens dat e.e.a duidelijker kan.
 

bonke35

Actief lid
je kan ook de tijd nemen want de specificatie van een veld word zichtbaar als je er met je muis overheen gaat
je ziet dan of het een heuvel, bos,vlakte of ruine enz is
 

DeletedUser3120

Guest
je kan ook de tijd nemen want de specificatie van een veld word zichtbaar als je er met je muis overheen gaat
je ziet dan of het een heuvel, bos,vlakte of ruine enz is
Op de computer ja, maar op de tablet werkt het niet zo. Kortom voor de tablet vind ik dit een goed idee.
 
Bovenaan