Van wie is de Handel? (MOBIEL)

DeletedUser10186

Guest
Van wie is de Handel? (MOBIEL)

Zoals de titel al vanzelfsprekend, van wie is de handel?
Op de pc versie kan men duidelijk zien wie welke handel aanbied.
De meeste spelers in mijn Gilde, en ik denk ook dat dit voor helft vd spelers van FOE geld; Speelt FOE op zijn/haar mobiel. Vaak als men met elkaar wil handelen kan men niet zien welke handel van wie is en zodoende de verkeerde deal of geen deal sluiten. Dit brengt grote irritaties met zich mee.
Het verbaasd mij dan ook dat ik hier geen topic in de suggestie/ideeën bus over kon vinden. ( correct me if i am wrong want de zoekopdrachten vonden niets hierover)*

De oplossing lijkt mij duidelijk en eenvoudig: Maak de "plaatser" vd aanbieding ook zichtbaar op de mobiele versie van FOE.


*Mocht over dit onderwerp al eerder een besluit zijn geworpen zou ik dit graag willen weten. BVD!
 

DeletedUser

Guest
Hallo pajo84,

De ontwikkelaars weten de verschillen tussen de app en de pc versies. Soms wordt hier nog aan gewerkt. Soms gaat de functie er helemaal niet meer komen wegens uiteenlopende redenen. Omdat de verschillen bekend zijn heeft het geen zin ideeën hierover voor te stellen. Daarom staan deze ook in de lijst van niet voor te stellen ideeën.
Ik zal dit topic morgen archiveren.
 
Bovenaan