Geen Bug Upgraden met blauwdrukken mislukt

Cameronian

Nieuw lid
Ik wilde vanochtend mijn Standbeeld van Zeus twee levels upgraden met blauwdrukken, op een of andere manier zijn mijn blauwdrukken weg maar Zeus is geen twee levels naar boven.
Het was maar vanaf level 1 naar 3 maar toch is het balen dat de blauwdrukken weg zijn.
Is hier nog iets aan te doen?
 

Joey-the-king

Actief lid
Met blauwdrukken kun je geen niveau verhogen. 1 Volle set aan blauwdrukken opent een nieuw level na level 10. Dus als jij 2x een zeus set had, staat jouw Zeus nu geopend tot en met level 12. Levelen moet je zelf doen.. ;)
 

Cameronian

Nieuw lid
Met blauwdrukken kun je geen niveau verhogen. 1 Volle set aan blauwdrukken opent een nieuw level na level 10. Dus als jij 2x een zeus set had, staat jouw Zeus nu geopend tot en met level 12. Levelen moet je zelf doen.. ;)
Even op terug gekomen, zo staat het hier toch wel omschreven dat het gewoon een level/niveau omhoog zou moeten gaan??
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230423_002118_ForgeofEmpires_copy_800x360.jpg
    Screenshot_20230423_002118_ForgeofEmpires_copy_800x360.jpg
    83,4 KB · Weergaven: 49
  • Screenshot_20230423_002228_ForgeofEmpires_copy_800x360.jpg
    Screenshot_20230423_002228_ForgeofEmpires_copy_800x360.jpg
    76,2 KB · Weergaven: 44

Joey-the-king

Actief lid
Even op terug gekomen, zo staat het hier toch wel omschreven dat het gewoon een level/niveau omhoog zou moeten gaan??
Waar zie je dit staan?
Er staat letterlijk: "Verzamel een volledige set blauwdrukken om een extra niveau vrij te spelen".
Hierbij gaat het om het verhogen van t maximumlevel van je GG.

Als jij een nieuw GG plaats, kan -ie tot level 10 worden geupgradet. Maar als jij dan een set aan blauwdrukken hebt, klik je op maximumniveau verhogen, en dan kan je je GG tot level 11 verhogen. Jij had 2 volledige setjes dus je hebt de maximumlevel van Zeus naar 12 gebracht.



Er staat nergens dat je GG automatisch een level hoger wordt, dat zou heel gek zijn toch.. ik heb 3600 setjes van de arc, dan zou mijn arc nu level 3600 zijn ;). Levelen moet je zelf doen.
 
Bovenaan