Upgrade van Vriendentaveerne

Dokter Wie

Nieuw lid
Wat mij verbaasd is dat je een vriendentaveerne hebt en deze niet verder te upgraden is

want wat moet je dan met het bonussyteem van het kasteelsysteem
 
Hoe bedoel je? In je vriendentaveerne verzamel je toch tafelzilver. Met voldoende verzameld tafelzilver kun je de taveerne upgraden. Grotere tafel, meer stoelen voor meer vrienden die kunnen plaatsnemen, tafelkleed, het dienblad waarin je het zilver verzamelt en de vloer kun je in diverse stages verbeteren. Dat levert uiteindelijk meer zilver op, en vergroot de kans dat jouw vrienden zilver of zelfs een Forge Punt kunnen vinden wanneer ze in jou taveerne plaatsnemen. En hoe meer je dat upgrade hoe meer zilver je verdient, waarmee je in de taveernewinkel tijdelijke boosts kunt kopen die helpen met meer goud of grondstoffen dan dat je normaal zou verzamelen. Of een boost voor je aanvallende of verdediging van jouw leger, een extra beurt met onderhandelingen in Gilde Expeditie en zelfs een Stadsschild wat het onmogelijk maakt voor de tegenstander om jou aan te vallen en te plunderen tijdens de tijd dat de bonus geactiveerd is.
 

SonnyWeg

Actief lid
Gezien de huidige dagelijkse missies ben ik wel van mening dat de huidige taveerne aan een update toe is. Vooral de missies waarbij je 3,5k of meer zilver moet verzamelen zijn zeer lastig te halen. Niet vergeten dat de meeste spelers maar 1x of hooguit 2x per dag online komen. Misschien bezoeken ze slechts 1x per dag taveernes. Als dan net je taveerne vol is, dan heb je een probleem met de huidige dagmissies. Er zijn nu 16 zitjes, maar als dit vergroot wordt naar 20 zitjes dan zou dat met de max taveerne upgrades al enorm schelen.

Voor wat betreft de taveernewinkel mogen er ook een aantal bonussen flink op de schop. 1680 zilver voor een 60% muntenbonus is echt een lachertje. De enige bonussen die ik nog koop zijn de vechtbonus en GE onderhandelbonus (voor dagmissies die om zilverbesteding vragen) en zo nu en dan stadsschild als ik mijn inning door moet schuiven naar de volgende dag. Op het moment heb ik al 3,6M ongebruikt taveernezilver liggen.
 
Bovenaan