[update] Opmerking

DeletedUser

Guest
Hey,

Dit las ik daarjuist bij het overzicht van de geplande updates

"Onderaan het scherm wordt een herinnering weergegeven wanneer je je e-mailadres nog niet bevestigd hebt. Indien je deze link gebruikt om je e-mailadres toch te bevestigen, dan ontvang je 30 diamanten"

Ik heb bij de registratie van mijn e-mailadres geen diamanten gekregen, krijgen we dit alsnog ?

Mvg,
Jarne
 

DeletedUser275

Guest
Dit is pas bij de nieuwe update. Na die update zul je die herinnering krijgen. Dan moet je die link gebruiken en krijg je 30 diamanten.
 

DeletedUser

Guest
OK

Maar krijgen wij dan ook nog 30 diamanten, want wij hadden deze mogelijkheid nog niet ...
M.a.w krijgen wij alsnog de diamanten na de update ?
 

DeletedUser275

Guest
Ja, je krijgt nog de diamanten na de update. Ik heb ze toch gekregen.
 

DeletedUser1127

Guest
Maar ik las zojuist dat er hackers bezig zijn dus ik zou ook met zo' n dingen momenteel opassen...
 

DeletedUser

Guest
Maar ik las zojuist dat er hackers bezig zijn dus ik zou ook met zo' n dingen momenteel opassen...

Dit zijn enkel berichten om bepaalde software te downloaden en heeft geen betrekking tot het bevestigen van je e-mailadres.
 

DeletedUser1127

Guest
Aah oké maar het toen als ik het las klonk het zo wat "verdacht" ;D snap je...
 

DeletedUser

Guest
Als je eens intypt 'forge of empires hack' krijg je direct een lijst met sites waar je tools vindt om FoE te hacken. Pas dus op als iemand vraagt om software te downloaden!
 

DeletedUser

Guest
Als je eens intypt 'forge of empires hack' krijg je direct een lijst met sites waar je tools vindt om FoE te hacken. Pas dus op als iemand vraagt om software te downloaden!

ik begrijp dat je het niet verkeerd bedoelt, maar wil hier even een waarschuwing bij zetten voor spelers:

Probeer niet te zoeken naar zo'n hacks en download geen hacks, zelfs al zeggen ze veilig te zijn. Ze zullen niet doen wat ze zeggen, maar enkel rottigheid veroorzaken op je pc!
 

DeletedUser

Guest
En download enkel bestanden van van bedrijven die professioneel zijn, zoals Google of Microsoft. Als iemand gewoon iets aanbied, is het 99.9% kans dat het iets slechts is.
 
Bovenaan