up en downgraden gebouwen die gilde goederen leveren

Nu er tegenwoordig zeer veel gildegoederen nodig zijn in GsP zou het een idee zijn dat je gebouwen die gilde goederen leveren niet alleen kan upgraden maar ook kan downgraden naar een tijdperk waarvan het gilde weinig goederen heeft?
 

dhaes

Lid
Ik had er ooit over nagedacht op een nieuwe server te beginnen en in elke tijdperk 1 of 2 erestandbeelden met de maximale level te plaatsen zodat ik (eenmaal in jupiter-maan), altijd 160 goederen p/d kan leveren van elk tijdperk.

Maar, ik ben hier toevallig achter gekomen: Je hebt alleen goederen nodig van een tijdperk, als je een gildelid hebt die in dat tijdperk zit. Dus: je krijgt geen vroege middeleeuwen, als je geen lid hebt dat in dit tijdperk zit. Het is daarom verstandiger om een gildelid aan een arc en sterrenwacht te helpen omdat deze ook meegaan met de tijdperken. Zolang je dat doet, zal er waarschijnlijk weinig gebruik gemaakt worden van de downgrade. Voor de resterende goederen van een vorige tijdperk hebben ze dit opgelost vanaf de 10de verjaardag evenement. Sindsdien zijn er meer gebouwen vrijgekomen die hierin ondersteunen.

Tldr: er is een systeem in gebruik dat een kit zoals dit niche maakt.
 
Laatst bewerkt:

L Cypherus90

Actief lid
Dus: je krijgt geen vroege middeleeuwen, als je geen lid hebt dat in dit tijdperk zit.
Dat is fout verwoord. Je krijgt wel de goederen als je een goederengebouw uit dat tp hebt. Maar GS vraagt geen goederen uit een TP waar geen gildeleden inzitten. GE heb je er wel van 1tp terug nodig.
 

dhaes

Lid
Dat is fout verwoord. Je krijgt wel de goederen als je een goederengebouw uit dat tp hebt. Maar GS vraagt geen goederen uit een TP waar geen gildeleden inzitten. GE heb je er wel van 1tp terug nodig.
Dat zeg ik ook. Ik bedoel: de zin die je nu quote was een opvolging/ uitleg van degene die ervoor was.

verder heb ik GE niet benoemd, maar insueerde het in de latere deel van de tekst.
 

L Cypherus90

Actief lid
Dat zeg ik ook. Ik bedoel: de zin die je nu quote was een opvolging/ uitleg van degene die ervoor was.

verder heb ik GE niet benoemd, maar insueerde het in de latere deel van de tekst.
Maar die uitleg is fout. Want je krijgt WEL goederen uit het tp waarin uw gebouw zit. Ook al zitten er geen leden in dat tp.

Jij zegt met die zin dat je GEEN goederen krijgt. Dus foute uitleg.
 

dhaes

Lid
Maar die uitleg is fout. Want je krijgt WEL goederen uit het tp waarin uw gebouw zit. Ook al zitten er geen leden in dat tp.

Jij zegt met die zin dat je GEEN goederen krijgt. Dus foute uitleg.

Dit begint een beetje vermoeiend te worden..

Maar, ik ben hier toevallig achter gekomen: Je hebt alleen goederen nodig van een tijdperk, als je een gildelid hebt die in dat tijdperk zit. Dus: je krijgt geen vroege middeleeuwen, als je geen lid hebt dat in dit tijdperk zit.

Dus ik herhaal: Als je geen lid hebt in vroege middeleeuwen, zal de GS ook geen goederen van de vroege middeleeuwen vragen. Daarom heeft het niet altijd zijn om gebouwen te hebben staan van tijdperken welke goederen niet gevraagd worden.

Mag de rust weer terugkeren?
 
Laatst bewerkt:

L Cypherus90

Actief lid
Dit begint een beetje vermoeiend te worden..



Dus ik herhaal: Als je geen lid hebt in vroege middeleeuwen, zal de GS ook geen goederen van de vroege middeleeuwen vragen. Daarom heeft het niet altijd zijn om gebouwen te hebben staan van tijdperken welke goederen niet gevraagd worden.

Mag de rust weer terugkeren?
Voila. Zo moeilijk is het toch niet om de juiste informatie te geven.
In uw oorspronkelijke post zei je het fout.

Proficiat
 
Bovenaan