Uitbreiden huidige wereld

YW de creatieve

Nieuw lid
Nu ik in de Venuswereld bent beland merk ik dat ik niets meer heb aan de medailles en de goederen die sommige GG’s leveren. (Venusgoederen haal je immers van Venus met grondstoffen van Venus.) En voor de medailles kan geen grond meer gekocht worden.
De ruimtewerelden zijn aardig maar ook snel saai. Ik zou het gaaf vinden dat de echte speelwereld met nieuw land zou worden uitgebreid; nieuw gebied ontdekken (neem een fictief werelddeel) en rijp maken voor bewoning. Daar kunnen dan de medailles weer voor worden gebruikt en mss fabrieken waar de ruwe grondstoffen weer voor nodig zijn…..
 

DarthRonin

Actief lid
Je bedoelt een nieuwe kaart waar je naartoe gaat met een gebouw in de stad, zeg maar net als Nederzettingen en die ruimtewerelden?
Of bedoel je een nieuw tijdperk wat zich weer op aarde af gaat spelen?
 

Felair

Actief lid
Nu ik in de Venuswereld bent beland merk ik dat ik niets meer heb aan de medailles en de goederen die sommige GG’s leveren. (Venusgoederen haal je immers van Venus met grondstoffen van Venus.) En voor de medailles kan geen grond meer gekocht worden.
Je kan natuurlijk wel goederen ruilen met andere spelers. Medailles kan je voor gvg gebruiken, GE beurten mee kopen om sneller af te maken, of gewoon bewaren voor de volgende medaille uitbreiding tot nu toe komt er in ieder geval een per nieuw tijdperk bij dus dat zal komend TP wanneer dat ergens een keer komt ook weer zo zijn verwacht ik in ieder geval.

Ruimtetijdperken hoop ik ook dat ze daar mee kappen, voelt als erg lui copy paste vind ik maar aan de andere kant vind ik het wel fijn dat ik mijn RVS onderhandelingen op de continentenkaart kan doen :-D
 

DarthRonin

Actief lid
Medailles kan je voor gvg gebruiken, GE beurten mee kopen om sneller af te maken, of gewoon bewaren voor de volgende medaille uitbreiding

En niet te vergeten, PvP...daar kun je net als GE beurten kopen en zover ik kan zien lijken de prijzen per beurt identiek aan elkaar naargelang je er meer koopt.
Maar ik begreep dat niet iedereen evenveel zin heeft in PvP :D


Goedjes kun je natuurlijk ook in de gildekas dumpen wat dan weer extra punten geeft voor de ranking.
Vaak gewaardeerd als je gilde druk is met GSP.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik bedoel idd een uitbreiding van de huidige stad. Via een brug of zo, waar je ook je huidige gebouwen op kwijt kan.

Wel een aparte kaart?
Want op de huidige kaart lijkt het erop dat er niet heel veel ruimte meer vrij is voor nieuwe uitbreidingen en ik begreep van iemand uit Venus dat hij bijna alle beschikbare uitbreidingen al vrijgespeeld heeft.

Ben wel nieuwsgierig hoe inno dat aan gaat pakken over een paar tijdperken, maar dat terzijde :D
 

nietje52

Actief lid
Want op de huidige kaart lijkt het erop dat er niet heel veel ruimte meer vrij is voor nieuwe uitbreidingen en ik begreep van iemand uit Venus dat hij bijna alle beschikbare uitbreidingen al vrijgespeeld heeft.

Ben wel nieuwsgierig hoe inno dat aan gaat pakken over een paar tijdperken, maar dat terzijde :D

Als je alle continentenkaart-, medailles- en diamantenuitbreidingen hebt dan zijn er nog 3 stukjes over in de huidige situatie.
Ik ben ook benieuwd :)
 
Ik ben ook voor een uitbreiding van de originele kaart waar alles begon , om eerlijk te zijn , begin ik het spel een beetje saai worden , waaronder dus ook de verdere ontwikkeling van het spel ( er worden veel uitbreidingen gedaan , maar weinig opruimingen , veel toevoegingen , maar geen echte aanpassingen , ik vind het eigenlijk niet te bevatten , dat als er een medewerker ontslag neemt , ( GG-continent ) dat er geen aanpassingen aan een spel gedaan kan worden , althans voor een bedrijf als Innogames , ik ben daarbij ( was ) een fanatieke diamanten koper , maar ben daar dus mee gestopt sinds kort , dus zit er dus ook echt aan te denken om mijn account te sluiten , mocht het in deze setting verder gaan .
 

DarthRonin

Actief lid
Ik ben ook voor een uitbreiding van de originele kaart waar alles begon

De huidige kaart is niet de kaart waar alles begon, die originele kaart was al veel kleiner dan wat we nu hebben.
Ik neem aan dat er voor de start van het nieuwe tijdperk wel weer een aanpassing komt.
 
Ik zit ook in Venus en heb de hele onderzoeksboom afgerond en alle landkaarten volledig veroverd. Toch zijn er in mijn stad nog 3 gebiedsuitbreidingen die ik niet kan kopen, ook niet met diamanten. Bij een aantal spelers die al langer spelen zie ik dat ze wel alle gebieden hebben. Hoe kan dat?
 
Ik zit al een paar dagen aan het VOC-tijdperk te denken. Zou Inno daar niet iets mee kunnen? Je kunt het net zo groot maken als je wil. Misschien inderdaad een nieuwe kaart, en in de onderzoeksboom een aftakking vanaf de late middeleeuwen of zoiets? Juist omdat de VOC in een groot deel van de wereld opereerde, en ook nog het een en ander aan tegenstand had, zou je daar aardig wat mee kunnen doen.

En het leuke is: de VOC was zowel vechten als handelen, dus dat past precies in het plaatje.
 

SonnyWeg

Actief lid
Ik zou het gaaf vinden dat de echte speelwereld met nieuw land zou worden uitgebreid; nieuw gebied ontdekken (neem een fictief werelddeel) en rijp maken voor bewoning. Daar kunnen dan de medailles weer voor worden gebruikt en mss fabrieken waar de ruwe grondstoffen weer voor nodig zijn…..

Is een idee dat ik al vaker op de wereldchat van D heb geopperd. Daarnaast ook iets wat daarop lijkt voorgesteld in een eerder topic:

https://forum.nl.forgeofempires.com...community-suggesties.21066/page-2#post-238692
 
Bovenaan