tweebaansweg

DeletedUser1620

Guest
Hallo, ik vroeg me af of ergens iets meer duidelijk kan worden verschaft over de 2baans wegen, want mij is bijvoorbeeld niet duidelijk of simpelweg een 2baansweg aansluiten aan het benodigde gebouw, en dan die weer koppelen aan een 1baans weg mogelijk is, en of dat dit de bedoeling is, of 2 baans wegen moeten verbinden met de hoofdstad...
dit is wel handig om te weten bij stadsplanning. Wil niet een fortuin kwijt zijn zometeen en dan alles opnieuw moeten doen omdat het net ff anders werkt.

groet T
 

DeletedUser275

Guest
Een 2baansweg moet altijd rechtstreeks verbonden zijn met het stadhuis.
 

DeletedUser1620

Guest
Nou, ben al aan het schuiven geweest, een 2baans weg maakt prima verbinding met een 1 baans weg, dus die kun je voor zover ik kan zien prima combineren. Heb nog geen gebouwen kunnen bouwen die een 2baans weg nodig hebben, zal waarschijnlijk ergens dit weekend mn eerste goederengebouw kunnen neerzetten om dit te testen, ik hou jullie op de hoogte.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat zal niet werken, dus je kan je de moeite besparen :) Het zal alleen werken voor gebouwen die een eenbaansweg benodigen.
 

DeletedUser

Guest
Hallo, ik vroeg me af of ergens iets meer duidelijk kan worden verschaft over de 2baans wegen, want mij is bijvoorbeeld niet duidelijk of simpelweg een 2baansweg aansluiten aan het benodigde gebouw, en dan die weer koppelen aan een 1baans weg mogelijk is, en of dat dit de bedoeling is, of 2 baans wegen moeten verbinden met de hoofdstad...
dit is wel handig om te weten bij stadsplanning. Wil niet een fortuin kwijt zijn zometeen en dan alles opnieuw moeten doen omdat het net ff anders werkt.

groet T



2x2 straat
----------
Machine Workshop (Goederen)
Explosives Factory (Goederen)
Oil Refinery (Goederen)
Asbestos Factory (Goederen)
Tinning Plant (Goederen)
Electricity Plant (Cultuur)
Garage (Voorraden)
Armored Car (Leger)
Tank Factory (Leger)
High-Rise (Huis)

1x1 straat
----------
Ordnance Factory (Leger)
Tenement House (Huis)
Lamp Factory (Voorraden)
Concil House (Huis)
Publishing House (Cultuur)
Cattle Ranch (Voorraden)
Metro Entrance (Cultuur)
Consription Office (Leger)
Sniper Camp (Leger)
City Park (Cultuur)
 
heeel vervelend die 2baanswegen, alle goederengebouwen uit het progressieve tijdperk moeten nu rechtstreeks van het hoofdgebouw > 2baansweg > gebouw .........
 

Atokirina

Actief lid
Het brengt wat meer diepgang in het spel. :)

Niet alles moet zo makkelijk mogelijk worden gemaakt, anders wordt het spel heel gauw saai.
 

DarthRonin

Actief lid
heeel vervelend die 2baanswegen, alle goederengebouwen uit het progressieve tijdperk moeten nu rechtstreeks van het hoofdgebouw > 2baansweg > gebouw .........

Bouw een hoge CF en je hebt nooit meer goederenproductiegebouwen nodig.
Bouw hem in een laag tijdperk en je hebt nooit last van tweebaanswegen.

Enkel eentje ergens leggen voor de incidenten, die vallen nog gewoon op tweebaanswegen ook als je ze niet hebt.
 
Bovenaan