Twee nieuwe vijanden op 'nieuwe' continent

DeletedUser2835

Guest
Wat geven deze een slechte rewards... en waarom hebben hun legers zo'n dikke boost?
 

DeletedUser4162

Guest
Wat geven deze een slechte rewards... en waarom hebben hun legers zo'n dikke boost?

Hoezo slecht? beter dan dit heb je nog niet gehad volgens mij...

En tenminste iets wat niet zo makkelijk te verslaan is, als je ze niet aankunt moet je maar onderhandelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoezo slecht? beter dan dit heb je nog niet gehad volgens mij...

En tenminste iets wat niet zo makkelijk te verslaan is, als je ze niet aankunt moet je maar onderhandelen ;)

Ik vind het ook maar niks, Bah.
 

DeletedUser4162

Guest
Wees blij dat er iets bij komt, te moeilijk voor jullie ofzo?:x
 

DeletedUser

Guest
Als je die provincies allemaal gewonnen hebt heb je meer dan 1000 medailles binnengehaald.
En ja, +100% def/aanval is best moeilijk, maar je kan gewoon de meeste provincies met 3-4 Jagers verslaan als je ze in een bos zet.
Die 2 plaatjes aan het eind zijn mss niet het meest geweldige cadeau, maar medailles + paar honderd duizend gevechtspunten + goud + voorraden is echt niet niks!
 

DeletedUser3948

Guest
Jij kunt die plaatjes tenminste gebruiken als avatar! Voor de dames is het helemaal huilen geblazen. :p

Zelf ben ik erg blij met die extra gevechtspunten die niet voor iedereen haalbaar is. Want idd, je moet echt wel een paar gevechts GG's hebben staan om ze te kunnen verslaan in de sectoren.

Wat geven deze een slechte rewards... en waarom hebben hun legers zo'n dikke boost?
 

Seconddream

Actief lid
Jij kunt die plaatjes tenminste gebruiken als avatar! Voor de dames is het helemaal huilen geblazen. :p

Zelf ben ik erg blij met die extra gevechtspunten die niet voor iedereen haalbaar is. Want idd, je moet echt wel een paar gevechts GG's hebben staan om ze te kunnen verslaan in de sectoren.

Als ik eerlijk ben heb je een punt en ter attentie heb ik het ook in de groep gelegd zodat er in de toekomst wellicht aan gedacht kan worden. Bedankt voor je berichtje. :)
 

DeletedUser4945

Guest
ik vind ook dat de mensen die geen gevechtsgg's hebben benadeeld worden, kijk ik heb 105% dus dat is mooi maar dat komt omdat ik erg actief speel en af en toe met diamanten om een blauwdruk te krijgen. Voor mensen die geen diamanten uitgeven of niet vaak online zijn en niet dagelijks hun rondje maken door hun gilde en/of vriendenlijst wordt het al moeilijker om aan bijv. een Dom of Zeus of De Monte te komen. Dat wou ik even zeggen. Ik vind het verder wel leuk dat je tegenstanders gevechtsbonus hebben, zo wordt je wel wat meer uitgedaagd
 

DeletedUser4162

Guest
ik vind ook dat de mensen die geen gevechtsgg's hebben benadeeld worden, kijk ik heb 105% dus dat is mooi maar dat komt omdat ik erg actief speel en af en toe met diamanten om een blauwdruk te krijgen. Voor mensen die geen diamanten uitgeven of niet vaak online zijn en niet dagelijks hun rondje maken door hun gilde en/of vriendenlijst wordt het al moeilijker om aan bijv. een Dom of Zeus of De Monte te komen. Dat wou ik even zeggen. Ik vind het verder wel leuk dat je tegenstanders gevechtsbonus hebben, zo wordt je wel wat meer uitgedaagd

Tja voor zulke mensen is er de mogelijkheid om te onderhandelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja voor zulke mensen is er de mogelijkheid om te onderhandelen ;)

Haha je bent lekker opstandig hiero Koketso! :p
ik dacht dat ik de forum held was xD

Maar idd zonder GG's die je gevechtsbonus geeft is dit niet te doen.
ik ben klaar met veroveren zeker blij met de rewards
lekker veel medailles erbij geld en voorraden en ook 150 diamanten :)
land uitbreiding :)

en lekker voor pvp punten
word morgen eindelijk 1e in mijn pvp toernooi
normaliter word ik 3e

dus 400 medailles extra :)
 

DeletedUser4945

Guest
Haha je bent lekker opstandig hiero Koketso! :p
ik dacht dat ik de forum held was xD

Maar idd zonder GG's die je gevechtsbonus geeft is dit niet te doen.
ik ben klaar met veroveren zeker blij met de rewards
lekker veel medailles erbij geld en voorraden en ook 150 diamanten :)
land uitbreiding :)

en lekker voor pvp punten
word morgen eindelijk 1e in mijn pvp toernooi
normaliter word ik 3e

dus 400 medailles extra :)

netjes
 

DeletedUser2835

Guest
Mijn punt is inderdaad dat op deze wijze ik me afvraag of we niet te afhankelijk worden van die attack en defence boosts.. wat hebben we straks 200% of 300%? dat kan toch nooit iemand winnen die geen boost heeft. Dus moeten we allemaal massaal verplicht aan die GG's? En wat is hier nog realistisch en leuk aan?

Doe gewoon iets met nieuwe units verzin iets leuks!
 

DeletedUser4162

Guest
Mijn punt is inderdaad dat op deze wijze ik me afvraag of we niet te afhankelijk worden van die attack en defence boosts.. wat hebben we straks 200% of 300%? dat kan toch nooit iemand winnen die geen boost heeft. Dus moeten we allemaal massaal verplicht aan die GG's? En wat is hier nog realistisch en leuk aan?

Doe gewoon iets met nieuwe units verzin iets leuks!


Jij snapt het hele punt niet van die bonus provincies, Ze horen moeilijk te zijn...

These lands, located north and south of the known world map, are extremely difficult to conquer and even the most experienced generals will give it their all to prevail. The enemy troops are led by the French General Barthelemy Philipeaux in the north and in the south by powerful bandit El Hacha Gonzales. But not only those clever strategists will make you suffer, but also a very special new unit type, whose morale and power is rising with each lost ally. After you almost destroyed an entire army, facing heavy losses, these units are starting to really gear up and make your battered troops’ life a living hell.

I now fear for my experienced, but also very expensive units, but the fight will be worth it in any case. Apart from very rare and valuable resource, more unique rewards wait for victorious generals! In any case I already brought my army into battle position and am just waiting for the right time to attack! And what about you? Do you accept the challenge or do you have too much fear of the impending losses?

Het is dan ook een 'bonus'
 

DeletedUser

Guest
Ze mogen wel een nieuwe vijand maken bij continent kaart 1 bij kolotijdperk heb je nog provincie die onder de wolken liggen maar wel gemarkeerd zijn met lijnen qua provincies.

Wat word hiermee gedaan?
 

DeletedUser2835

Guest
Jij snapt het hele punt niet van die bonus provincies, Ze horen moeilijk te zijn...

Jij snapt niet dat het altijd makkelijk is voor mij, en als ik echt wil de bende gewoon omkoop met goederen

heb nu goederen in aantallen van 4 cijfers

Mijn punt was dus: maak gewoon speciale sterke units die alleen de tegenstander heeft en sterk zijn met aparte abilities. Units die wij niet kunnen maken zonder die belachelijke bonussen dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan