Top/flop gildes

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of dit goed beoordeeld kan worden maar ik denk het wel

Geef jullie minging
 

DeletedUser43

Guest
Top gildes zijn er eigenlijk nog niet, er zijn wat gildes met spelers die veel punten hebben, er zijn wat gildes met een groter aantal leden, maar echt top gildes ... nee, wel een heleboel kansloze gildes, die totaal geen mogelijkheid hebben iets te worden.
Maar om nou te zeggen die of die, nee daar is het denk ik nog iets te vroeg voor.
 

DeletedUser

Guest
Het enige waar gildes momenteel echt goed voor zijn is om makkelijker te communiceren met je buren over de handel... Dus daar richt ik me met mijn gilde ook op, niet zozeer op 'meer punten' of zoiets... Dat heeft gewoon geen enkel nut.
 

DeletedUser

Guest
Over tops en flops kwa gildes kan ik niet veel zeggen, daar enkel de mensen die van het desbetreffende gilde lid zijn weten hoe het er daar aan toe gaat (en zelfs dat niet altijd;)).

Ik denk echter wel dat gildes met maar 1 tot 2 leden niet echt nuttig zijn, en zodra er gildeoorlogen worden ingevoerd ook weinig kans op overleven hebben.
 

DeletedUser

Guest
Over tops en flops kwa gildes kan ik niet veel zeggen, daar enkel de mensen die van het desbetreffende gilde lid zijn weten hoe het er daar aan toe gaat (en zelfs dat niet altijd;)).

Ik denk echter wel dat gildes met maar 1 tot 2 leden niet echt nuttig zijn, en zodra er gildeoorlogen worden ingevoerd ook weinig kans op overleven hebben.

Volledig mee eens
 

DeletedUser

Guest
Of je gilde "top" of "flop" is dat hangt af van wat je ermee wilt bereiken. Als jij vb met vier leden in een gilde zit met mensen die momenteel samen in jouw groep van 80 zitten zodat je handel met elkaar kan drijven en je aan de benodigde grondstoffen kan geraken, dan is die gilde in jouw ogen misschien geslaagd. Of je vindt je gilde misschien geslaagd als je met je real life vrienden samen in één gilde zit en verder hoeft daar niemand bij. Ook al heb je dan maar een gilde met misschien maar vijf mensen, so what? Maak je dan deel uit van een "flop" gilde omdat iedereen meent dat je je gilde gedoemd is om te falen vanaf er gildeoorlogen bijkomen en je met z'n vijven weinig kans maakt? Stel dat dat het doel net niet was van die gilde maar het doel het spel spelen met plezier, wat onnozel doen op het gildeforum en elkaar helpen met de handel (vanaf dit mogelijk is om tussen gildeleden te handelen).

Ik vind niet dat iemand ooit iemand zijn/haar gilde tot een "flop" moet gaan verklaren. Ook al vind je, in jouw ogen, dat die gilde en/of de leiding faalt dan nog hoeft dit niet. Die spelers hebben misschien plezier in het spel en dat gaat misschien over als ze te horen krijgen dat "men" hun gilde een "flop" gilde vindt. De enige die in mijn ogen het recht heeft om te zeggen dat een gilde een flop is, dat zijn de mensen van de gilde zelf. Zij kennen de gilde het beste en zijn dus in de beste positie om daarover te oordelen en dan nog liefst de oprichter(s) of de leidinggevenden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1232

Guest
wij zijn een aardig actieve gilde met zo'n 100.000 punten per week. We hebben 52 leden en zijn nog steeds groeiende. Ik ben best trots op onze gilde en dat wil ik hier best even kwijt :p
 
Bovenaan