toevoegen van functie "gvg alarm" aan de sterrenwacht

DeletedUser10553

Guest
om de sterrenwacht wat aantrekkelijker te maken, lijkt het een leuk idee om daar nog een gilde functie aan toe te voegen; alarm als er op gvg een gilde sector belegerd word.

als je dan de gvg kaart opendoet zie je meteen in welke provincie de aanval plaats vind.

2 mogelijkheden;
-1 algemeen gilde alarm dat elk online gildelid kan horen, zodra er aanval plaats vind
-2 veel complexer, maar wel veel leuker. met elke nieuwe level krijgt de sw een vakje bij waar je een sector kan intypen, je kan geen sectoren bewaken uit verschillende gvg provincies met dezelfde sterrenwacht.
je kan wel ten allen tijde de te bewaken gvg provincie en sectoren wijzigen
sectoren die je verliest of vrij geeft, vergeet de sterrenwacht automatisch, je moet enkel gewonnen sectoren invoeren.
alle sterrenwachten per gilde worden dan door mekaar getriggert, als een sector die bewaakt word door de sw van speler A aangevallen word, gaan ook de sterrenwachten van spelers B,C,D,E,F....Z alarm geven.
nadeel hiervan; zo merken enkel de online spelers die een sw hebben het alarm. tenzij alarm ook kan inhouden dat elk gildelid onweer krijgt boven zn stad. een beetje donkerder. alle beestjes weg,en dan donder en bliksem.

hou je niet van het geluid op het spel, dan kan er tijdens het alarm ook een vlag omlaag rollen van de sterrenwacht, zoals je soms ziet op een overwinningstoren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
idem als vorige post, verdedigen heeft weinig zin in GvG. ;p Maar ik waardeer het enthousiasme ;p
 

DeletedUser10553

Guest
idem als vorige post, verdedigen heeft weinig zin in GvG. ;p Maar ik waardeer het enthousiasme ;p
dit was op verzoek om het te kunnen registreren, al kan ik er nog een leuke variant op verzinnen.

ik kan het niet laten en geef het nog mee. "onweer boven stad tijdens gvg aanval als beloning voor een gilde niveau toevoegen." maar dat zal ik maar niet opnieuw posten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Allemaal leuk, maar er is geen schijn van een kans dat dit idee 75% gaat halen.
 

DeletedUser

Guest
Idee is wat mij betreft kansloos om de volgende redenen:
- haalbaarheid is twijfelachtig
- het heeft niet echt toegevoegde waarde, want het vergroot de kans van een geslaagde verdediging niet echt
- aanpassingen zijn niet bepaald klein te noemen
- een GG heeft maximaal 2 functies
- voor onweer en vlaggen moeten je animaties aan staan
 
Bovenaan