Tips

DeletedUser

Guest
Het spel ziet er prachtig uit en ik begin de meeste dingen door te krijgen. Maar toch heb ik vragen en domme vragen bestaan niet toch;)Op "zoeken" kan ik niets vinden over de items medailles, hoe verkrijg je die? Ook niet over de inventaris, ik sta nummer 4 in mijn groep, maar geen inventaris en geen medailles.

Antwoorden zijn welkom.

Groetjes Isis
 

DeletedUser

Guest
kijk eens in de provincies Tyr, Badakus of Pfeffererg op je landkaart. Als je die hebt vrijgespeeld kan je in de toren de toernooi-informatie lezen
 

DeletedUser

Guest
In bepaalde provincies staan pvp torens. Door gevechten te winnen, ga je meer punten krijgen. Hoe hoger je plaats, hoe meer medailles je ontvangt (meer informatie: FAQ)

De inventaris is momenteel nog uitgeschakeld, deze heeft dus nog geen nut. Als je wilt weten welke grondstoffen je bezit, kan je dit bij je stadhuis vinden.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor jullie reactie, hier wordt ik wel wat wijzer van. Ik bedoelde inderdaad de inventaris die je links onder kunt aanklikken. Maar nu blijkt dat het nog niet werkt;) Wel jammer dat de zoekfunctie ook nog niet echt goed werkt. Dan had ik de antwoorden zelf kunnen vinden.
 
Bovenaan