tips bij sparen aanvalsbonus

ik zit met de aanvalsbonus op 319/235 voor mijn TP is dat erg weinig waardoor ik moeite heb om te vechten tijdens GS en PvP dus is er een mogelijkheid om dit redelijk snel op te krikken als je tips hebt of zelfs wilt helpen zet dat dan hieronder of stuur mij een PB op werled C daar heet ik ook ThomasX
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik zou beginnen met het levelen van je aanvals gg's: Zeus, DvA en CdM.
Beste is om deze 3 gelijktijdig te levelen naar level 25.

Na level 25 zou ik als eerst CDM levelen naar level 37. Vanaf level 37 zijn de plekken 1 en 2 gelijk veilig, dus dit gaat wat sneller.
-Je kunt ervoor kiezen om je CdM te speedlevelen naar level 61 ( kost zo'n 5800 forgepunten).
-Of je doet dit gewoon langzaam aan en doet dit dan samen terwijl je Zeus naar 37 brengt..

Als zeus op 37 staat, DvA naar 37 doen. Tegen die tijd dat zeus en dva 37 zijn, is je DvA vast al 61. Zeus van 37 naar 61 levelen is nog geen 4000 fps, dus als je haast hebt lekker makkelijk. Anders gewoon op je gemakje deze 2 ggs levelen naar 61.

Op level 61 kun je beste stoppen en focusse op andere gg's. Voor gevechten is een Kraken en AO (beide op "hoge" level) heel handig.

(Per oneven level geeft een aanvals ggs een aanvals% extra)
 
ik heb ook nog 3 wagons op vorraad maar wel de wintertrein op niv. 1
hetzelfde met de hippodroom daar heb 3 renbanen en de ene helft level 3 en de andere helft op 1 moet ik deze al plaatsen of wachten tot de hoofdgebouwen max zijn?
 

Joey-the-king

Actief lid
ik heb ook nog 3 wagons op vorraad maar wel de wintertrein op niv. 1
hetzelfde met de hippodroom daar heb 3 renbanen en de ene helft level 3 en de andere helft op 1 moet ik deze al plaatsen of wachten tot de hoofdgebouwen max zijn?
Wintertrein niet doen, op lvl 1 geeft ie niks aan bonus en is 7x3. Wagonnetjes zijn 2x3 en geven maar 4% aanval. Dat is 39 hokjes voor maar 12%.

Je kunt tijdens dit event sparen fio.. nog wattes dorp, wat de hoofdprijs van vandaag is. Die geeft veel aanvalsbonussen ook olympisch stadion en kolossus is goed. Probeer wel op max niveau te krijgen, anders is t zonde.
 
Bovenaan