The Three Kings Recruiteerd

DeletedUser2898

Guest
Hallo allemaal,

The Three Kings is een gilde die van oudsher veel vrijheden biedt. :p Van ons moet je niets en mag je nagenoeg alles.:wacko: Zo, dat klinkt al fijn of niet ?:D

Wij hanteren eerlijke handel volgens de site: http://foe.dppro.nl/index.php?l=tools&s=eerlijkehandel
Goed, dat wil zeggen, je mag niet meer vragen dan dat je aanbiedt aan waarde.:eek:
Oei, ja daar zijn we wel pittig over :ninja:

Verder verwachten wij van je dat je aantoonbaar actief speelt.:sleep:
Dit kan door M/O ( Help knop ) en / of door lekker gezellig in de boxen aanwezig te zijn.:p

We hebben veel forge deals lopen ( daar zijn we lekker actief mee )
af en toe doen we een lekker potje vechten plannen. ( als kers op de taart ;) )

Natuurlijk staan we ook klaar met veel raad en daad dus ook groeiende spelers belanden bij ons op vruchtbare bodem en kunnen lekker groeien.

Verder zien wij onze grond als heilige grond.
We hebben niet erg veel per tijdperk maar we verdedigen ons tot in de dood.
We zijn van oudsher erg bedreven in guerilla tactieken.
Hij die ons aanvalt en overwint is hij die geen rust vindt en bereid moet zijn om zijn goederen portomonee te trekken. Het maakt niet uit hoe groot je bent of hoe lang het duurt, onze heilige grond ga je vrijwillig verlaten. Tot die tijd vind je geen rust.

Kortom:
Zoek je een gilde met veel gezelligheid en die lekker actief is op het GvG ?
Dan kan je jezelf aanmelden bij Puppy-Power op de Brisgard.
Puppy-Power is onze recruiter bij The Three Kings.

Wij hopen snel van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Vamp
algemeen Leider / Gevechtsleider
The Three Kings
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2898

Guest
Tegenwoordig zien wij de Sterrenwacht als basis voor toetreding tot The Three Kings
Dit betekend dat je er 1 moet hebben of deze actief gaan vergaren.
zodra je de sterrenwacht neerzet zal het gilde deze een aantal levels doen stijgen in record tijd..
Wij bij TTK haten steigers.... deze zijn dan ook zo opgelost...
vaak zelfs binnen enkele secondes tijd ;-)

#HetBesteGildeOoit!!
 

DeletedUser1688

Guest
wat een onzin verhaal ze zegen je moet niets maar als je goed leest moet je toch wat whhaahahah
 

DeletedUser2898

Guest
Caseykees,

Bij TTK moet je nog steeds niets en mag je nog steeds van alles.
Het enige feit is dat een sterrenwacht onmisbaar is voor een gilde die op het GvG actief is.
TTK is op het GvG actief dus hebben we geen keus en daarom verwachten we dat je een sterrenwacht neerzet.
Om ons heen kijkend is dat een hele minimalistische gilde eis.

Veel gildes kennen een M/O verplichting / verplichting tot het zetten van alle Defence gebouwen / verplichting tot het zetten van atomium en arc als je dat tijdperk bereikt. Sommige gildes kennen zelfs een gilde belasting ( bizar, maar waar ). TTK heeft dit allemaal niet. En dat is voor een gilde van tegenwoordig zeer tollerant en vrijblijvend beleid. Vrije wil staat hier hoog in het vaandel. De gilde verwachting een sterrenwacht te plaatsen is geen afbraak daarop.

Feitelijk is het zo dat een gildelid veel terug krijgt voor de prijs van het plaatsen van een sterrenwacht.
Een GvG notering vergt veel werk en het is niet meer dan normaal dat het gehele gilde helpt deze gewonnen sectoren te verdedigen middels defence gebouwen en een sterrenwacht. Het is dan ook niet een bijdrage aan een persoon maar aan het gehele gilde. Het is niet meer dan normaal dat je daar bijdraagt dacht ik toch zo.

Een bijdrage aan het gilde kan door Goederen producerende gebouwen te zetten voor de gildekas zoals de Sterrenwacht / Atomium en Arc.
Dit kan ook door het plaatsen van 1 of meer Hall of Fame's. Deze geven net als GvG sectoren dagelijkse Macht waardoor een gilde ook groeit.
Defence gebouwen maar vooral de Sterrenwacht ivm de gilde GvG defence poel.

Het feit dat jij daar niet aan mee wil werken wil alleen maar zeggen dat je wel graag van de vruchten geniet van je gilde maar er niet aan bij wil gragen om je gilde naar een hoger niveau te tillen.
Dit alleen al maakt jou als speler onaantrekkelijk voor een gilde die groeien wil. Groeien doe je door bijdragen aan je gilde.
Mensen die niet bijdragen nemen plek in van eventueel iemand de wel wil bijdragen.

Je neemt wel de vruchten uit de boom maar wil niet de boom water geven of bemesten of zaden helpen te verspreiden.
Welk toegevoegt nut of waarde heb jij Caseykees dan voor de boom ( Gilde )
Als je een tuintje hebt en je wil graag tomaten eten dan kan je proberen een beetje zaad op de grond te gooien en dan met je luie kont in een stoel gaan zitten maar dat leverd niets op. Je zal je tuintje aandacht moeten geven zodat het zaad ook daadwerkelijk ontkiemt en zorgdragen dat het ook groeit door water te geven en voeding. Je zal dan veel meer vruchten plukken. Dat tuintje is je gilde. Hoe meer je bijdraagt aan de groei van je gilde hoe meer je zal oogsten vanuit je gilde. Zo simpel is dat.

Samen vooruitgang boeken is het doel als je in een club zit met spelers...
Dat is bij voetbal zo, dat is bij waterpolo het geval. In elke tuin of bedrijf is dat zo maar zeker ook bij een guild of clan.
Spelers die dan niet mee willen met het gestelde gilde doel moet je dan op een gegeven moment laten gaan.

Jij bent een speler die ik heb laten gaan na heel veel zuchten en steunen.
Momenteel sta ik ( en de rest van de gilde top ) nog steeds achter dat besluit. ( hoe naar ik het ook vind, ik heb andere tijden met jou gekend )

Bij TTK zetten we niet zomaar iemand buiten.
Maar jij hebt je dusdanig negatief geprofileerd dat jouw positie niet houdbaar kon blijven.

( Zal niet in detail treden maar je bovenstaande mail geeft wel aan dat positieve bijdrages leveren mogelijk niet standaard is bij jou )

Ik wens jou dan ook een hele fijne toekomst bij een gilde naar jouw keuze en smaak.

Met vriendelijke groet,

Vamp
Team TTK
 

DeletedUser2073

Guest
Vamp,
Ik kan het het met je eens zijn als je zegt dat het niet meer is dan normaal dat je bijdraagt aan het gilde, middels het plaatsen van een Sterrenwacht als het Gilde meedoet in GvG. Maar zodra je dit moet...tsja dan moet je dus toch iets en klopt je advertentie niet. Sterker nog in de eerste regel gaat het dan al mis. Maar goed, als je in de titel al een taalfout hebt staan is een fout in de tekst best begrijpelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1688

Guest
Caseykees,

Bij TTK moet je nog steeds niets en mag je nog steeds van alles.
Het enige feit is dat een sterrenwacht onmisbaar is voor een gilde die op het GvG actief is.
TTK is op het GvG actief dus hebben we geen keus en daarom verwachten we dat je een sterrenwacht neerzet.
Om ons heen kijkend is dat een hele minimalistische gilde eis.

Veel gildes kennen een M/O verplichting / verplichting tot het zetten van alle Defence gebouwen / verplichting tot het zetten van atomium en arc als je dat tijdperk bereikt. Sommige gildes kennen zelfs een gilde belasting ( bizar, maar waar ). TTK heeft dit allemaal niet. En dat is voor een gilde van tegenwoordig zeer tollerant en vrijblijvend beleid. Vrije wil staat hier hoog in het vaandel. De gilde verwachting een sterrenwacht te plaatsen is geen afbraak daarop.

Feitelijk is het zo dat een gildelid veel terug krijgt voor de prijs van het plaatsen van een sterrenwacht.
Een GvG notering vergt veel werk en het is niet meer dan normaal dat het gehele gilde helpt deze gewonnen sectoren te verdedigen middels defence gebouwen en een sterrenwacht. Het is dan ook niet een bijdrage aan een persoon maar aan het gehele gilde. Het is niet meer dan normaal dat je daar bijdraagt dacht ik toch zo.

Een bijdrage aan het gilde kan door Goederen producerende gebouwen te zetten voor de gildekas zoals de Sterrenwacht / Atomium en Arc.
Dit kan ook door het plaatsen van 1 of meer Hall of Fame's. Deze geven net als GvG sectoren dagelijkse Macht waardoor een gilde ook groeit.
Defence gebouwen maar vooral de Sterrenwacht ivm de gilde GvG defence poel.

Het feit dat jij daar niet aan mee wil werken wil alleen maar zeggen dat je wel graag van de vruchten geniet van je gilde maar er niet aan bij wil gragen om je gilde naar een hoger niveau te tillen.
Dit alleen al maakt jou als speler onaantrekkelijk voor een gilde die groeien wil. Groeien doe je door bijdragen aan je gilde.
Mensen die niet bijdragen nemen plek in van eventueel iemand de wel wil bijdragen.

Je neemt wel de vruchten uit de boom maar wil niet de boom water geven of bemesten of zaden helpen te verspreiden.
Welk toegevoegt nut of waarde heb jij Caseykees dan voor de boom ( Gilde )
Als je een tuintje hebt en je wil graag tomaten eten dan kan je proberen een beetje zaad op de grond te gooien en dan met je luie kont in een stoel gaan zitten maar dat leverd niets op. Je zal je tuintje aandacht moeten geven zodat het zaad ook daadwerkelijk ontkiemt en zorgdragen dat het ook groeit door water te geven en voeding. Je zal dan veel meer vruchten plukken. Dat tuintje is je gilde. Hoe meer je bijdraagt aan de groei van je gilde hoe meer je zal oogsten vanuit je gilde. Zo simpel is dat.

Samen vooruitgang boeken is het doel als je in een club zit met spelers...
Dat is bij voetbal zo, dat is bij waterpolo het geval. In elke tuin of bedrijf is dat zo maar zeker ook bij een guild of clan.
Spelers die dan niet mee willen met het gestelde gilde doel moet je dan op een gegeven moment laten gaan.

Jij bent een speler die ik heb laten gaan na heel veel zuchten en steunen.
Momenteel sta ik ( en de rest van de gilde top ) nog steeds achter dat besluit. ( hoe naar ik het ook vind, ik heb andere tijden met jou gekend )

Bij TTK zetten we niet zomaar iemand buiten.
Maar jij hebt je dusdanig negatief geprofileerd dat jouw positie niet houdbaar kon blijven.

( Zal niet in detail treden maar je bovenstaande mail geeft wel aan dat positieve bijdrages leveren mogelijk niet standaard is bij jou )

Ik wens jou dan ook een hele fijne toekomst bij een gilde naar jouw keuze en smaak.

Met vriendelijke groet,

Vamp
Team TTK
wat een lul verhaal maar goed wat jij allemaal zegt is compleet onzin je bent volgens jou wel verplicht maar goed je kan beter je lul verhaal aanpassen. oja je bent natuurlijk een ster in lul verhalen en ik blijf om je lache whahhahaa
 
Bovenaan