tevredenheid nog nodig?

DeletedUser11060

Guest
hallo,

Ik verkrijg al mijn voorraden en munten uit speciale gebouwen, wat maakt het dan nog uit of je bevolking tevreden is eigenlijk?
Waar heb je nog meer tevreden bevolking voor nodig?, goeden productie en fp worden niet beïnvloed verder...
 
Bonussen (waaronder tevredenheid) werken ook op speciale gebouwen, alleen niet op GG's. Bovendien heeft tevredenheid invloed op het aantal gevechtspuntjes dat je haalt.
 

DeletedUser4100

Guest
hallo,

Ik verkrijg al mijn voorraden en munten uit speciale gebouwen, wat maakt het dan nog uit of je bevolking tevreden is eigenlijk?
Waar heb je nog meer tevreden bevolking voor nodig?, goeden productie en fp worden niet beïnvloed verder...
Voor een paar missies om enthousiaste bevolking te hebben en als Miepie zei voor
20% extra gevechtspunten ipv. dit gehalveerd wordt (als je boze bevolking hebt).
Hoewel je kan in princiepen dit simpelweg oplossen door steeds even enthousiaste
bevolking kopen in de vriendentaveerne. Bv. gewoon voor 4h even voor een missie
of als je even gaat vechten. Los daarvan kan je in princiepen een stad ontwerpen
met permanent boze bevolking.
 

bonke35

Actief lid
op 1 wereld heb ik helemaal geen culturele gebouwen meer :)
tevredenheid haal ik daar uit de evenementsgebouwen die je krijgt en de gg's
 

DeletedUser11060

Guest
Dank voor alle reacties :)
Ik had die % bonus voor gevechtspunten niet gevonden in de wiki, dat is wel belangrijk inderdaad.
 
Bovenaan