Tekst kopieeren/plakken

DeletedUser10501

Guest
Goedemiddag,

Normaal gesproken kan je met gebruik van de shift muis of met een ingedrukte linkermuisknop een tekst kopieeren door er eerst overheen te slepen waardoor de tekst zwart word, vervolgens je rechtermuisknop te klikken, optie kopieeren te doen. Dan plakken en klaar.

Dit probeer ik nu al twee weken in m`n gilde, zonder dat het lukt.
Ik kan de tekst selecteren maar zodra ik de rechtermuisknop klikt verschijnt er settings, wiki, forum ipv de normale opties zoals bv kopieeren.

De tekst selecteren en vervolgens met de muisknop ingedrukt verslepen lukt ook niet. Kopieeren via het toetsenbord, je raad het al...ook niet.

Het vreemde aan alles is dat het hier op dit forum WEL lukt, echter niet op het gildeforum.

Wat gebeurd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wanneer je de HTML5 versie gebruikt kan je inderdaad niet kopiëren en plakken via de rechtermuisknop, via ctrl+c en ctrl+v zou dat echter nog wel mogelijk moeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Goedemiddag,

Voor de mac gebruiker cmd+c en cmd+v.
Dat is wel echt gewoon de basis der basis der basis van computer civilisatie, zeg!
Ik denk dat computerboeken voor absolute dummies dit niet eens behandelen for Christ sakes!

Help mijn linker muisknop werkt niet (geeft geen pie menu) hahaaah lol echt!

Sorry ik ga me weer gedragen.
Maar goed er zijn nu eenmaal ook dummies onder de mac gebruikers.

Met vriendelijke groeten,

Chalinna-Charlotte (die van haar gebruikersnaam walgt door alle vieze dingen die mensen met CC willen doen: want jahaaa!!! zo wordt ik genoemd).
Dit is een PG forum dus ik weiger pertinent in details te treden.
 

bonke35

Actief lid
en voor soepkippie
je kan via de instellingen in het spel weer terug naar flash en dan kan je wel normaal kopiëren en plakken
 

Felair

Actief lid
HTML5 in chrome, kan gewoon slepen en kopiëren maar niet over meerdere regels alleen een chat bericht of link.
 
Bovenaan