Technologisch stuff

DeletedUser

Guest
Yo FoE'ers

Leek me wel cool om hier het nieuwste, fantastische, revolutionairste spul dat op de tech markt verschijnt te bespreken. Dat mag alles zijn, van vliegtuigen op waterstof tot de kleinste chips, zolang het maar in een technologische context past!
 

DeletedUser

Guest
Ik las iets super vets op Engedget.com, namelijk een super accurate, snelle, kleine en redelijk goedkope ($70) bewegingssensor, gewoon voor je PC. Ze zeggen dat het de meest accurate en snelle bewegingssensor in zijn klasse is en ik ben geneigd dat te geloven, misschien koop ik er ook wel een. 70 dollar is niet veel en als ze er goede software bij leveren ga ik er een kopen :D. Het is gewoon veel cooler om je pc te besturen met je handen dan met een muis en/of een toetsenbord.

Hier het filmpje dat Leap Motion online gooide, op onder het Engadget artikel staan er nog 2.

[video=youtube;_d6KuiuteIA]http://www.youtube.com/watch?v=_d6KuiuteIA&hd=1[/video]
 

DeletedUser

Guest
Ooit "zelf een touchscreen" willen zijn?

[video=youtube;E4tYpXVTjxA]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E4tYpXVTjxA[/video]
 

DeletedUser

Guest
Hmm, inderdaad wel leuk. Al ben ik voor de gewone pc en de laptop. Hier kan je ook al genoeg mee :)
Mensen willen altijd maar betere en meer dingen hebben. Wees eens tevreden met wat je hebt, en zoek niet altijd naar nieuwe dingen :p
 

DeletedUser

Guest
Zie je het niet voor je. Je hebt gewoon een normale laptop. Vaak wil je er een (draadloze) muis bij, omdat de normale laptop muis niet snel werkt.
Met die nieuwe uitvinding hoef je niet telkens een losse muis mee te nemen of zitten klooien met een draad en kan je gewoon met vinger gebaren punten aanklikken. (Soort smartbord, maar je hoeft het niet aan te tikken(scherm wordt niet vies). Ondertussen heb je wel gewoon een toetsenbord.
+ Geen extra prullen (muis, draden)
+ Schoon beeldscherm
 

DeletedUser

Guest
Juist een a.r. Drone 2.0 besteld
Dit is een quadtrocoptor (of een vliegend ding met 4 proppelors) en dit 'vliegend ding' heeft 2 cameras je kan de drone busturen met je ipod iphone gsm ect. Je kan er dan namelijk ook mee filmen filmpjes kijk hier
 

DeletedUser293

Guest
Hoi mensen,

Ik heb advies van jullie nodig.

Aangezien ik VWO ga doen, krijg ik een cadeau, dat cadeau is een laptop/computer naar keuze tot 2500 euro.
Ik kan niet kiezen tussen Apple en Asus.
Bij Apple denk ik aan de APPLE MacBook Pro MD311N/A 17 inch of deAPPLE iMac MC814N/A 27 inch

En bij Asus ASUS Zenbook UX31E-RY009V Zilver of de ET2700INKS of de N series.
Als iemand een andere suggestie heeft van een ander merk/model hoor ik het graag.
Wat ik met een laptop doe;
Nja hij staat ongeveer 8/9 uur per dag aan, ik gebruik 'm erg veel, voor school en voor gaming. Ik doe er ook veel mixjes mee maken dus een laptop met hoge surround vind ik wel fijn. Bij mij staat mijn laptop ook erg veel op slaapstand dus een snelle ontwaking uit slaapstand vind ik wel erg fijn.
Verder heb ik nu al een laptop, dus ik weet niet wat ik met 2 laptops moet (1 op mijn bureau en 1 als ik ergens heen ga?). Zou graag het advies willen van iemand die ook een beetje verstand heeft van de specs enzo en niet het advies van een apple fanaat ofzo.
Mijn hart ligt bij Asus maar overstappen naar Apple kan altijd :)

Verder qua geheugen maakt met me niet zoveel uit, ik heb genoeg HDD's liggen dus altijd uitbreidbaar :).

Een snelle opstarttijd van volledig uit naar volledig aan vind ik erg belangrijk.
Leeftijd laat ik erbuiten.

De all in one's interesseren mij wel maar ik kan het niet laten om geen MacBook of Zenbook te hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoi mensen,

Ik heb advies van jullie nodig.

Aangezien ik VWO ga doen, krijg ik een cadeau, dat cadeau is een laptop/computer naar keuze tot 2500 euro.
Ik kan niet kiezen tussen Apple en Asus.
Bij Apple denk ik aan de APPLE MacBook Pro MD311N/A 17 inch of deAPPLE iMac MC814N/A 27 inch

En bij Asus ASUS Zenbook UX31E-RY009V Zilver of de ET2700INKS of de N series.
Als iemand een andere suggestie heeft van een ander merk/model hoor ik het graag.
Wat ik met een laptop doe;
Nja hij staat ongeveer 8/9 uur per dag aan, ik gebruik 'm erg veel, voor school en voor gaming. Ik doe er ook veel mixjes mee maken dus een laptop met hoge surround vind ik wel fijn. Bij mij staat mijn laptop ook erg veel op slaapstand dus een snelle ontwaking uit slaapstand vind ik wel erg fijn.
Verder heb ik nu al een laptop, dus ik weet niet wat ik met 2 laptops moet (1 op mijn bureau en 1 als ik ergens heen ga?). Zou graag het advies willen van iemand die ook een beetje verstand heeft van de specs enzo en niet het advies van een apple fanaat ofzo.
Mijn hart ligt bij Asus maar overstappen naar Apple kan altijd :)

Verder qua geheugen maakt met me niet zoveel uit, ik heb genoeg HDD's liggen dus altijd uitbreidbaar :).

Een snelle opstarttijd van volledig uit naar volledig aan vind ik erg belangrijk.
Leeftijd laat ik erbuiten.

De all in one's interesseren mij wel maar ik kan het niet laten om geen MacBook of Zenbook te hebben.

Imac is echt goed we hebben thuis er ook een en is heel goed
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Bij een Asus heb je doorgaans een stuk meer voor je geld in vergelijking met een Apple. Ik zou dus zelf in ieder geval voor een Asus gaan. Gamen op een laptop raad ik sowieso niet echt aan, maar ik neem aan dat je geen goede desktop pc hebt?
 

DeletedUser293

Guest
Als je er een subwoofer bij koopt is hij wel heel goed voor het mixen

Okee alleen de betaalde muziek programma's via de AppStore zijn wel wat minder...ik gebruik nu Magix en heb die van de PirateBay gedownload, alleen met een iMac gaat dat wel lastiger....


Bij een Asus heb je doorgaans een stuk meer voor je geld in vergelijking met een Apple. Ik zou dus zelf in ieder geval voor een Asus gaan. Gamen op een laptop raad ik sowieso niet echt aan, maar ik neem aan dat je geen goede desktop pc hebt?

Nja mama's dekstop pc is wel goed alleen die is nu traag geworden in vergelijking met enkele jaren geleden. Die gebruik ik niet meer, dus moet ik 't doen met m'n laptop
 

DeletedUser

Guest
Okee alleen de betaalde muziek programma's via de AppStore zijn wel wat minder...ik gebruik nu Magix en heb die van de PirateBay gedownload, alleen met een iMac gaat dat wel lastiger....




Nja mama's dekstop pc is wel goed alleen die is nu traag geworden in vergelijking met enkele jaren geleden. Die gebruik ik niet meer, dus moet ik 't doen met m'n laptop

In de appstore zijn niet zo veel goede mixprograma's dat is waar
 

DeletedUser293

Guest
Dj mixer pro is ook wel goed eigenlijk

Klopt alleen zulke programma's bedoel ik niet...

Eigen mixjes maken net als Tiësto, Armin van Buuren, David Guetta.
Zoek maar eens Magix op, dan zie je wat ik bedoel ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hoi mensen,

Ik heb advies van jullie nodig.

Aangezien ik VWO ga doen, krijg ik een cadeau, dat cadeau is een laptop/computer naar keuze tot 2500 euro.
Ik kan niet kiezen tussen Apple en Asus.
Bij Apple denk ik aan de APPLE MacBook Pro MD311N/A 17 inch of deAPPLE iMac MC814N/A 27 inch

En bij Asus ASUS Zenbook UX31E-RY009V Zilver of de ET2700INKS of de N series.
Als iemand een andere suggestie heeft van een ander merk/model hoor ik het graag.
Wat ik met een laptop doe;
Nja hij staat ongeveer 8/9 uur per dag aan, ik gebruik 'm erg veel, voor school en voor gaming. Ik doe er ook veel mixjes mee maken dus een laptop met hoge surround vind ik wel fijn. Bij mij staat mijn laptop ook erg veel op slaapstand dus een snelle ontwaking uit slaapstand vind ik wel erg fijn.
Verder heb ik nu al een laptop, dus ik weet niet wat ik met 2 laptops moet (1 op mijn bureau en 1 als ik ergens heen ga?). Zou graag het advies willen van iemand die ook een beetje verstand heeft van de specs enzo en niet het advies van een apple fanaat ofzo.
Mijn hart ligt bij Asus maar overstappen naar Apple kan altijd :)

Verder qua geheugen maakt met me niet zoveel uit, ik heb genoeg HDD's liggen dus altijd uitbreidbaar :).

Een snelle opstarttijd van volledig uit naar volledig aan vind ik erg belangrijk.
Leeftijd laat ik erbuiten.

De all in one's interesseren mij wel maar ik kan het niet laten om geen MacBook of Zenbook te hebben.

Ik heb zelf een MacBook en ik ga eerlijk zijn... Ik raad geen Apple aan. Tegenwoordig heb je betere laptops van andere merken voor minder geld. Als je een snelle opstarttijd wilt, zou je eens moeten kijken naar laptops/desktops met een SSD, die starten sneller op :) Een laptop heeft over het algemeen net iets minder goede specificaties dan een desktop, maar verbruikt veel minder stroom (hoewel dat in jouw geval niet zo veel uit zal maken). Wil je veel gamen, dan zul je moeten investeren in een goede videokaart, als je vooral mixt (zoals jij doet) kun je misschien eens kijken of je ook wat extra geld kan steken in goede boxen(een mooi surroundset bijvoorbeeld), dat maakt ook veel verschil.
 
Bovenaan