Taveerne knop

Leuk dat we versneld je buren, gilde en vrienden kunnen helpen zonder dat je alles langs moet gaan.
Maar.....

Nu heb ik zelf even 3 jaar pauze van FoE genomen en zag dit dus ongeveer een paar weken geleden voor het eerst. Echter het verbaast me dat er geen functieknop opzit
Waarbij je in een klap je vriendentaveerne kan afhandelen.. En als je dat dan hebt gedaan en alles is tijdelijk gevuld dat er op den duur net als de M/O weer iets belicht wordt zodat je die dan weer kan aanklikken zonder dat je je lijst weer langs moet gaan

Het kan zijn dat deze vraag als eens is geweest... Maar dan hebben ze niet geluisterd want deze functie zit er nog niet op.
 

dhaes

Lid
Kans is aanwezig dat het een geheugen intensieve knop is dat niet makkelijk geïmplementeerd kan worden. Vooral omdat de taveerne weinig plekken heeft om te vullen, en je waarschijnlijk 3 of 4x met de knop op verschillende tijdstippen eroverheen moet gaan voordat je 80% van de spelers te pakken hebt (maar ondertussen de volle, en al zittende taveerne's ook langs gaat).

De alternatief is 1-malig te kunnen klikken. Maar ToV de hulpknop zijn er zoveel gebouwen dat het kan pakken, zodat het erg zeldzaam is dat er een hulp verspild wordt. Bij taveerne's zal waarschijnlijk veel verspild raken als gevolg ervan (zoals ik m tegenkom op tijdstippen kan het verschillen van 40 tot 80%).

De vraag is daarom serieus of spelers of Inno er gebaat bij gaan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan