Suggestie Units Sorteren App

DeletedUser

Guest
Elke keer als ik naar een opstelling voor mijn units zoek binnen mijn huidige era krijg ik een scherm te zien met alle units van uit alle eras, sommige lijken wel antiek :)
Ik ben me ervan bewust dat ik die via de "roll out" kan sorteren per era maar helaas blijft deze setting niet staan.
Voor mij zijn de troepen uit mijn huidige era het meest relevant en al speel ik nog niet zo lang zie ik, vanwege de hoeveelheid gewonnen onafhankelijke troepen, door de bomen het bos niet meer.
Ik denk dat alle units in één keer zien, voor zover we ze echt allemaal kunnen zien en het er niet gewoon te veel zijn om weer te geven, eigenlijk onhandig is.
Een selectie van troepen uit het huidige era is veel overzichtelijker tijdens het overwegen wat een goede opstelling zou kunnen zijn voor een specifieke ontmoeting gedurende de wekelijkse expeditie.
Gerelateerd aan de bug, de afgelopen dagen, waarin troepen niet geheeld kunnen worden zou ik het liefst mijn onafhankelijke (gewonnen) troepen buiten schot willen laten en niet willen opstellen zodat ik verloren troepen weer zelf kan recruteren.
Het lijkt me een goed idee als onafhankelijke troepen hierom een aparte categorie zouden vormen binnen het selectiescherm zodat we ze als nodig buiten schot kunnen houden.
Onafhankelijke troepen zijn zoals het is onvoldoende zichtbaar als zodanig gemarkeerd waardoor het lastiger sorteren kan zijn.

In het kort is mijn voorstel een extra roll out voor onafhankelijke troepen en "per default" een units selectie zien van de troepen binnen het era waarin we ons begeven.
Of voor mocht deze overview voor anderen wel prettig zijn een setting waardoor we elke keer als we ons leger tab openen we het era van onze voorkeur zien omdat we deze via de "roll out" daarop vast kunnen zetten via bijvoorbeeld een categorie: "huidig era".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat zijn functies die op de PC al aanwezig zijn en waar bij de app dus al aan gewerkt wordt.
 
Bovenaan