Strafkamp C

Wildstorter

Actief lid
Strafkamp C... Een nieuw gilde gestart op 5-10-2017

Ben jij de regels in je huidige gilde ook zo beu? Vind je het leuk om de kar te trekken en anderen mee te laten liften? Verdedig jij lekker sectoren op de GvG kaart terwijl anderen alleen de eigen GG laten levelen?

Dan is Strafkamp C dus NIKS voor jou!

Wij hebben straf, en straf betekent nog hardere regels. Voor staf moet je 5x per week m/o doen, en ook level 4 van de GE verplicht uitspelen.
Om GG te laten levelen hebben we een ketting zodat dit lekker snel tegen bonus gestort wordt, hoef je niet op de main chat te zeuren maar 1 berichtje plaatsen en in de regel is die plek dan binnen een uurtje (vaak al minuten) gevuld zodat je door kunt. Daarnaast hebben we vanaf morgen de eerste FP uit ons stadhuis (binnen anderhalve week bereikt met slechts 6 spelers) wat aantoont dat onze ambitie echt niet hoog gegrepen is en belangrijker de "straf" zichzelf uitbetaalt. Niet alle 64 ontmoetingen van GE voltooien zonder dit op voorhand met geldige regel aan te geven = exit.

Wij zijn actief op GvG dus als je van aanvallen houdt en ook dat je in een gilde zonder profiteurs zit, schrijf mij een berichtje en dan gaan we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
 

Wildstorter

Actief lid
Ben jij de speler die actief zijn/haar Arc aan het levelen is? Heb je moeite om donateurs te vinden of krijg je minder dan 190% gestort?
Dan hebben wij een uitkomst voor jou! Je tijdperk is niet van belang, enige verplichting blijft wel het uitspelen van Level 4 van de Gilde Expedities maar daarbij krijg je vanuit ons gilde uiteraard ook alle hulp :) Samen gaan we er dan voor zorgen dat je Arc in no time naar level 80 vliegt met vastgestelde donaties van 1.9 keer de bonus welke de plek geeft. Hiervoor hoef je dan je Arc alleen maar in de mail te plakken en in de regel wordt deze dan binnen een paar minuten gevuld door onze actieve spelers.

Herken je de situatie en lijkt dit je iets? Stuur een berichtje naar: Miepie in wonderland, Geluuk of Dommelsch-Voske
 

Wildstorter

Actief lid
In tegenstelling tot de meeste andere gilden welke hier aan het werven zijn doen wij het net ff anders.

Wij leunen niet achterover op een status uit het verleden welke behaald is door spelers welke al lang niet meer in het gilde zitten. Leuk dat je in het verleden actieve leden had en wat grond op de kaart, in de huidige ranglijst komen ze dan niet meer voor of staan ver buiten de top 20. Wij niet, bij ons kun je onderdeel zijn van het team dat naar de top gaat! Je stapt niet in op een hoog gildeniveau (hoewel, deze week gaan we toch level 26 behalen) maar bent onderdeel van het behalen van het hoge gildeniveau. Dat we binnen 3 maanden het derde ForgePunt uit het stadhuis gaan halen is het bewijs dat we goed op weg zijn, daarom zoeken wij dan ook actieve leden.

Dus ben jij degene die graag iets opbouwt zoals je ook je stad bouwt (waarbij wij door de grotere namen ook nog eens een flinke boost aangeven door je GG standaard te vullen tegen 190% van de bonus) dan zien we graag een berichtje van je. De enige vereiste welke we stellen is dat je actief bent; dus level 4 van Gilde Expedities wekelijks uitspelen en natuurlijk een aantal keer per week m/o van de gildeleden.

Blijf je liever teren op iets wat iemand anders heeft neergezet; er zijn meer dan voldoende gildes daarvan waarbij je jezelf niet hoeft in te zetten :)
 
Laatst bewerkt:

Wildstorter

Actief lid
En we bestaan 3 maanden!
Aan alle leden gefeliciteerd, niveau 28, plaats #2 op de gilderanking en alleen maar gouden GE bekers behaald proficiat !!
 
Laatst bewerkt:
Is je gilde in een winterslaap terecht gekomen, met een dooie chat. GvG gereduceerd tot wat puntjesmeppen of hooguit een kleine oprisping af en toe?
Of ben je nog een groeiende speler die graag in een actief en hulpvaardig gilde de eerste stapjes op de GvG kaart wil nemen?

Speel je wekelijks GE level 4 uit en doe je regelmatig een rondje m/o?

In Strafkamp C kan je rekenen op actie, een levendige chat en behulpzame gildegenoten. GG's p1 t/m 3 worden sowieso gevuld tegen 90% terwijl p5 vaak beschikbaar is tegen arc bonus, zodat ook de kleinere spelers makkelijk aan blauwdrukken kunnen komen. Dus wil je actie en leuke gildegenoten? Vraag om straf!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Vandaag gildeniveau 30 bereikt, goed werk, Strafklantjes

Gefeliciteerd dat hebben jullie snel bereikt!
Met deze felicitaties staan jullie dan nu weer bovenaan in het kader van dienst en wederdienst :)
Maar in alle ernst jullie gilde lijkt me erg leuk vanwege de uitdaging die jullie bieden om iets op te bouwen en daar veel voor te geven.
C is mijn bijwereld dus daar doe ik het net even een tikkie rustiger aan maar het spreekt zeker aan ;)
 

DeletedUser9089

Guest
Deze gilde is maar met 1 woord te omschrijven: Geweldig! :)
Ik heb me er ongeveer een maandje geleden bijgevoegd. en kan achteraf ook wel zeggen dat het de leukste maand in FoE is geweest die ik tot nu toe heb gespeeld.

Het lijkt mischien indrukwekkend, al die grote spelers in deze gilde. Maar bijna elk moment van de dag is er wel iemand aanwezig om je met raad en daad bij de staan. ook als kleine speler voel je je hier binnen een mum van tijd thuis tussen alle grote spelers.

kortom, ben je erg actief? en op zoek naar een van de meest actieve gildes op C? Dan heb je die bij deze gevonden!
GE niveau 4 uitspelen is de enige eis. Maar voor een actieve speler is dit makkelijk haalbaar, zeker met alle hulp die je hier kunt krijgen.
Ik ben nog niemand in de gilde tegen gekomen die bijt, en dat zie ik ook niet gebeuren. Dus vraag maar raak lijkt me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij zijn op jacht, wij jagen bontkraagjes :D
Kan je met dit koude weer ook wel een bontkraagje gebruiken, en speel je wekelijks lvl 4 GE uit?
Vraag dan om een invite! Actieve meppers zijn altijd welkom.
En mocht je niet op jacht willen maar zoek je een gilde waar je wekelijks lvl 4 kan spelen en volop hulp krijgt met je GG's handel en je algemene economie? Ook dan ben je van harte welkom.
 

DeletedUser10561

Guest
Vanaf de eerste dag was ik verslaafd aan foe en wat een fijne verslaving! ;)
Alleen een echt goed en gezellig gilde vinden leek niet zo eenvoudig. Begon al te vermoeden dat dat er simpelweg niet was. Haha en dat was waarschijnlijk ook zo....

Totdat opeens hoop gloorde aan de horizon! Wat zijn dat nou voor mafketels die hun gilde strafkamp c noemen? En wat groeien die snel! Oh jeuk, daar moest ik meer van weten!

Ik voelde me direct aangesproken door voskes bericht hier op het forum. Sprak met een van de leden, maar die was zo positief en enthousiast dat ik dacht dat die een steek teveel los had zitten of aan het werken was aan strafvermindering, lol. ;)

Zou dit dan eens eindelijk een gilde zijn die écht staan voor wat ze zeggen? Ik kon het eigenlijk niet geloven... maar besloot de proef op de som te nemen.

Bijna niet te geloven, haha, maar echt waar: this is it!
Vraag me nu af waar ik 1,5 jaar mee bezig was. Dacht dat ik wel wist hoe het spelletje gespeeld werd. Nee dus. Dat leer ik nu. :D

Meteen bij binnenkomst een heel warm welkom gekregen.
Wat is dit lekker spelen zeg! Er is zoveel vrijheid en alles loopt zo soepel. De spelers zijn hier écht actief en behulpzaam. En gezellig dat het is! :)

Geen idee hoeveel werk het achter de schermen is om alles zo fijn te laten lopen. Denk dat er heel veel energie in gestoken wordt. Maar daar merk je niks van, lijkt net alsof alles vanzelf gaat. Heel bijzonder!
Dank daarvoor leiding! :)

Dit gilde overtreft echt ver mijn verwachting!! Hoop stiekem dat ik levenslang krijg. ;):D

P.s. Ben helemaal vergeten te melden hoe belachelijk hard mijn account gegroeid is. Voelt dan ook als bijzaak, ook al is ook dat enorm genieten. :)
 
!!!!!! Hoera! Strafkamp C bestaat vandaag een half jaar!!!!!!
Met alweer 17 dagen op nr 1 (en veel meer topdagen dan dat ;))
Vanavond bereiken we gildeniveau 40 en alweer 54 leden!
En om het feestje af te maken zijn onze vriendjes van het vorige nr 1 gilde weer eens naast ons geland op 2 tijdperken dus komende dagen weer volop mepplezier :cool:

Wil je er ook bijhoren?
Maakt niet uit hoe groot of klein je bent, als je wekelijks lvl 4 GE uitspeelt en regelmatig een rondje m/o doet ben je welkom:)
 
Hoera!!!! Strafkamp bestaat vandaag 1 jaar!!!!!!

En wat zijn we een eind gekomen in dat jaar :D
gildelevel 54, 200 dagen op nr 1 en een mooie groep gildeleden

Ben je een actieve GvG'er en draai je je hand niet om voor 64 ontmoetingen in de GE (als het moet in 2 dagen)? Dan kan het zomaar zijn dat je een geschikt strafklantje bent. Informeer naar de mogelijkheden.

Helaas kunnen we niet langer 100% appspelers meer aannemen, aangezien die helaas gewoon teveel missen van de gildefun. Klachten kunnen naar inno!!
 

Felair

Actief lid
532 dagen Strafkamp C...
74 Gouden bekers in GE...
En ook nog eens 365 top 1-dagen, HOPPAKEE!

Heb je een PC? Speel je GVG? Als het moet op woensdag/donderdag GE afmaken geen problemen mee?
Spreek Miepie of Geluuk even aan en wie weet doe jij ook mee!

Alles leuk en aardig natuurlijk maar een fijner gilde dan dit ga je mijn inziens niet vinden :-D vertoef er inmiddels al een dag of 343 en heb het ontiegelijk naar mijn zin hier.
Zolang je wil leren en een echte teamspirit hebt dan zit je echt ongelofelijk goed.

Ik kan alleen maar zeggen ga zo door iedereen, stel toppers :D op naar de volgende mijlpaal :D
 

Felair

Actief lid
Hoppakee even een update.

8FP van het gilde niveau is bijna binnen! Inmiddels ook een nette 404 Top 1-dagen!

Dus! Alle 4 de niveaus van de gilde expeditie, binnen 2 dagen bij druk, geen probleem?
Houd je wel van een potje flink meppen en speel je op de PC/Mac?

Ook voor mensen die nog niet alle details van GVG weten, dat hebben we je zo uitgelegd we hebben genoeg kennis in huis :)
Zolang je wil en er regelmatig rond 20:00 bij bent komt het zeker goed.

Laat wat horen zou ik zeggen en wie weet ben jij de volgend die zich aansluit bij ons top team!
 

Wildstorter

Actief lid
GE: deelname 113 keer: 113 gouden bekers, 0 zilveren bekers, 0 bronzen bekers
GS: deelname 3 keer: 1x eerste plaats in Goud, 1x eerste plaats in Platinum, 1x eerste plaats in Diamant.
Huidige league: Diamant
Gilde niveau: 71

Dus wil jij meespelen bij het gilde met de topprestaties: meld je dan aan!
 
Bovenaan