Open spel Steel de bunker!

Na 2 jaar cel word ik vervroegd vrijgelaten wegens goed gedrag. Ik wil de bunker echter nog steeds, en leg een mijnenveld rond de bunker. Jij hebt niet genoeg te eten om het daar lang uit te houden, en je geeft je over. Ik laat je geblinddoekt door het mijnenveld leiden, zodat je niet zou zien wat de route is die ertussendoor loopt. Ik slaag een heleboel eten in de bunker op, zodat mij niet hetzelfde kan overkomen.

Mijn bunker
 
Na maanden ben ik eindelijk weer terug bij de bunker. Ik zie dat otakuA inmiddels de eigenaar is. Tijd om de bunker weer in te nemen.
Na die val in de put kwam ik in een andere dimensie waar ik wervelwind krachten heb gekregen.
Het plan is dus simpel: Ik maak een enorme wervelwind en otakuA vliegt de bunker uit en landt 500 kilometer verderop, nadat de wervelwind is gestopt.
Het mijnenveld waait ook weg.
De bunker was door het verdedigingsmechanisme van Atokirina stevig genoeg om op de grond te blijven staan, waardoor ik de bunker zonder problemen weer in kan nemen.
Mijn bunker.
 
Ik koop op de markt een geheim artefact dat alle magische krachten in een straal van 100 km neutraliseert. Daarna koop ik ook een schop, en begin een tunnel te graven tot onder de bunker, waarna ik naar boven graaf. Ik kom 's nachts uit de tunnel, wanneer je slaapt. Je wordt wakker door mijn gestommel, en probeert je magie te gebruiken. Ik draag echter het artefact bij me, en je magie werkt niet. Wanneer ik de schop hef om de tunnel terug dicht te gooien, denk je dat ik het wil gebruiken als wapen tegen jou. Aangezien je geen zin hebt in een ingeslagen kop, vlucht je weg. Ik laat de tunnel dichtgooien met beton, en sluit de deur van de bunker.

Mijn bunker
 
Ik begin een winkel die superdure sieraden verkoopt en van de opbrengst laat ik een speciale helikopter bouwen die tot wel 5000 kg aan gewicht kan tillen.
Terwijl jij even weg bent, til ik de bunker van de grond en zet hem ergens anders (heel ver weg) weer neer. Als jij weer terugkomt zie je dat de bunker weg is en je hebt geen idee waar hij kan zijn. Terwijl jij druk aan het zoeken bent, loop ik ondertussen mijn bunker binnen.
Mijn bunker
 
Laatst bewerkt:
Via een vriend bij de NASA krijg ik toegang tot satellietbeelden. Ik ontdek waar de bunker staat, en reis naar het dorpje in de buurt. De bunker staat blijkbaar in de bergen, en ik besluit om een lawine te veroorzaken. Eerst rollen er maar een paar kleine steentjes, maar uiteindelijk groeit het tot een echte lawine. De bunker wordt meegesleurd, en komt in het dal beneden tot stilstand. Terwijl jij gevangen ligt onder het puin, laat ik de bunker terug naar zijn oude plek verhuizen door een bunker-verhuis-bedrijf. Jij ligt nog steeds gevangen onder het puin.

Mijn bunker.
 
Als ik onder het puin uit gekomen ben, bedenkt dit genie alweer een nieuw plan.
Ik kom via via achter het telefoonnummer van een kickbokser. Hij wil al snel meewerken.
Ding Dong! er wordt aangebeld. Jij doet open en ziet de kickbokser voor je deur staan. Alleen al als je ziet hoe groot en sterk hij is, ren je gillend weg. Hij hoefde je niet eens knock out te slaan om je uit de bunker te verjagen. :)
Mijn bunker.
 
Ik zin op wraak voor die vernedering, en koop een enorm krachtige sirene, en oorbeschermers. Ik zet de sirene voor je deur, en draai het volume op max. Jij hebt niks om je oren te beschermen, en na een tijdje beginnen ze te bloeden door het enorm luide geluid. Jij valt flauw van de pijn. Ik zet de sirene af en sleep je naar buiten. Daarna loop ik naar binnen.

Mijn bunker
 
Net nadat je de bunker overgenomen hebt, besluit je je vrienden uit te nodigen voor een potje golf. Terwijl jij aan slag bent, sla je de bal per ongeluk door de ruit van de buren. De buurman komt woedend naar buiten lopen en vraagt om schadevergoeding. Jij hebt echter al je geld al besteed aan die sirene en besluit weg te rennen. Je vrienden gaan snel naar huis omdat ze er niks mee te maken willen hebben. Zo blijft de bunker onbeheerd achter en kan ik hem snel daarna weer innemen.
Mijn bunker
 

Atokirina

Actief lid
Na jaren in de bunker geleefd te hebben ontdekte @Alyssa the queen een leuk spelletje: Forge of Empires. Helaas was de internetverbinding zo ontzettend slecht dat zij besloten had de bunker te verlaten en elders te wonen.

Lange tijd stond de bunker leeg, de bunker raakte in verval en werd bedolven onder een dikke laag sneeuw. Mensen over de hele wereld zochten tevergeefs naar de bunker. Uiteindelijk vergat men de bunker en bleef er slechts een volksverhaal van over.

137 jaar later en 5 @Atokirina generaties verder, kreeg een meisje @Atokirina (vernoemd naar haar betovergrootmoeder) een visioen over de locatie van de bunker.
Wanneer het meisje 21 werd besloot ze op wereldreis te gaan op zoek naar de bunker. Welgeteld een jaar later vond ze de locatie van de bunker.
Na weken zwoegen, slaagde ze erin de metersdikke ijslaag te doorboren en had ze eindelijk toegang tot de bunker.

Mijn bunker
 

Graecus 002

Actief lid
Door de opwarming van de aarde smelt de sneeuwlaag boven de bunker en komt de bunker vol smeltwater te staan. Nog net op tijd kan Atokrina uit de bunker zwemmen. Helaas spoel je weg door de stroming.
Tijdens een duiktocht ontdek ik de bunker. Ik zorg ervoor dat hij waterdicht is en ga erin gaan wonen. Ik neem genoeg voorraden mee, zodat ik niet terug naar boven moet.
Mijn bunker
 
Na 137 jaar (=5 generaties) ben ik ontsnapt aan de politie die de schadevergoeding kwam eisen, en terug op zoek naar de bunker, en ook naar een eeuwige-jeugd-middel. Volgens een legende ligt er een middeltje op de bodem van een meer. Ik duik in het meer (ai, mijn rug, de reuma!) en zwem naar de bodem. Daar stuit ik op de bunker, met jou erin. Ik zwem terug naar boven, en giet olie op het water, die ik daarna in brand steek. Een deel van het water verdampt. Ik herhaal dit tot al het water is verdampt. Jij bent verbrand, en gaat zo snel als je kunt naar het ziekenhuis. Ik ga naar de bunker, en ontdek tegen een wand een lamp. Ik poets de lamp op, en er komt een geest tevoorschijn, die me 3 wensen geeft.
Mijn eerste is om me de eeuwige jeugd te geven.
Mijn tweede is om de bunker tegen indringers te beschermen.
Mijn derde bewaar ik voor later.

Daarna loop ik, terug jong, de bunker in.

Mijn bunker
 

Atokirina

Actief lid
Tijdens je jaarlijkse grote-bunker-kuis ben je alles wat je nooit zou poetsen aan het poetsen.

vintage-cleaning-house-4mubwfgcb78khfry.gif

Je vloer, het plafond, onder de kasten en boven de kasten...

Na twee uur lang hard poetsen, geef je ook de lamp een nieuwe poetsbeurt zonder erg aandachtig te zijn...
Je bezwete handjes wrijven haastig met de stofdoek over de lamp tot plots....

link-broke.gif

De geest had na lange tijd terug zijn vrijheid en zwierf generaties aan een stuk vrij rond op de Aarde.
Tot op een dag @Atokirina XVII, 17de nageslacht van betbetbet..overgrootmoeder @Atokirina, de geest ontmoette.
Niet alleen kon zij visioenen oproepen maar ook geesten! Uiteraard zoals je wel kon denken, heeft ze die specifieke rondzwervende geest kunnen oproepen en in een nieuwe lamp kunnen steken.

@Atokirina XVII gebruikte haar eerste wens:

Voor altijd zal de legendarische bunker familiebezit zijn van de @Atokirina familie.

@Atokirina XVII gebruikte haar tweede wens:

Breng mij naar de bunker en laat de vorige eigenaar op een ethisch aanvaardbare manier verdwijnen.

@Atokirina XVII gebruikte haar derde wens:

Verdwijn samen met deze lamp, en laat nooit iemand nog gebruik maken van je wensen.


Mijn bunker.
 
Bovenaan