Opgelost Stadhuis timer fout

DeletedUser5796

Guest
Gebruikersnaam: Pugzor
Wereld: C

Ik in al mijn GG's ( behalve Alca ) en goederen op het zelfde moment, het is me nu al een aantal keren overkomen dat het stadhuis pas 24:15 uur later "geint" kan worden.
 

DeletedUser4527

Guest
een gildelid bij ons melde dat ook laatst, later dacht die dat die zich vergist had , zou toch kunnen .....
 

DeletedUser5820

Guest
Gebruikersnaam: Pugzor
Wereld: C

Ik in al mijn GG's ( behalve Alca ) en goederen op het zelfde moment, het is me nu al een aantal keren overkomen dat het stadhuis pas 24:15 uur later "geint" kan worden.

Ik snap het nu. Misschien loopt je klok niet goed?
 

DeletedUser5796

Guest
Ligt zeker niet aan mijn klok, dan zouden alle GG's 15 minuten later moeten zijn. De volgende dag duurt het simpelweg 15 minuten langer voor ik stadhuis kan innen. Dit is me enkele keren overkomen.. En in het begin dacht ik dat het aan mij lag. Ben het in de gaten gaan houden, en 2 weken later gebeurde het zelfde nogmaals.
 

DeletedUser

Guest
Heb je een idee hoe we dit zouden kunnen reproduceren en/of wat de oorzaak van de fout is? Er staat momenteel geen gelijkaardige melding open bij onze ontwikkelaars, en ik kan het zelf ook niet reproduceren. Misschien heb je je gewoon miskeken?

^ Negeer dat maar. Onze ontwikkelaars hebben deze fout zelf kunnen reproduceren en de oorzaak gevonden. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Bedankt voor je melding! :)

FOE-23862
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7269

Guest
Als aanvulling hierop...

Wordt er wellicht gesjoemeld met de tijden?

Het valt mij al enige weken op dat er opeens allerlei activiteiten plaatsvinden juist op het moment dat ik net een halve minuut ben ingelogd. Op het moment dat ik ben ingelogd word ik plotsklaps van alle kanten gemotiveerd en zijn gebouwen opeens over 10 seconden afgebouwd. Nu weer, ik log in op mijn account en zie dat er 1 minuut geleden een bericht is geplaatst met een tijdstip van nu dat ik enkele uren geleden ook al heb gezien. Is dit een truc om de suggestie te wekken dat het een heel dynamisch spel is waarbij je voortdurend interactie hebt met anderen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als aanvulling hierop...

Wordt er wellicht gesjoemeld met de tijden?

Het valt mij al enige weken op dat er opeens allerlei activiteiten plaatsvinden juist op het moment dat ik net een halve minuut ben ingelogd. Op het moment dat ik ben ingelogd word ik plotsklaps van alle kanten gemotiveerd en zijn gebouwen opeens over 10 seconden afgebouwd. Nu weer, ik log in op mijn account en zie dat er 1 minuut geleden een bericht is geplaatst met een tijdstip van nu dat ik enkele uren geleden ook al heb gezien. Is dit een truc om de suggestie te wekken dat het een heel dynamisch spel is waarbij je voortdurend interactie hebt met anderen?

Nee, dat is niet de bedoeling. Als dit toch gebeurt, stuur dan ajb een nieuwe melding in via een supportaanvraag. Op die manier kunnen we dat makkelijker bekijken. :)

Alvast bedankt!
 

DeletedUser8676

Guest
Gebruikersnaam: Pugzor
Wereld: C

Ik in al mijn GG's ( behalve Alca ) en goederen op het zelfde moment, het is me nu al een aantal keren overkomen dat het stadhuis pas 24:15 uur later "geint" kan worden.

Ik heb hier ook last van, ik zag net dat ik mijn stadhuis vandaag pas rond 17:00 kan innen, terwijl ik hem gisteren rond 10:15 heb ge-int.

Groeten Bugman.
(Wereld C)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5796

Guest
Vandaag kan ik hem exact 4 uur later innen dan gister.
 
Bovenaan