St Patricks Day event vraagje

Woozy

Lid
Hoeveel potten heb je nodig voor je een nieuwe stad start zodat je alles op en normale manier kan doen met de 7 managers die potten willen????
 

alosta

Lid
Ik gebruik als richtlijn 2000 a 2100 goudpotten voor de eerste 4 steden (ik koop alle 6 schatkistjes wel af zodat ik zo'n selectiekitje van het eventgebouw krijg).
 

DarthRonin

Actief lid
Je hebt alleen die potten nodig om kisten te openen, het heeft geen zin om te wachten met naar volgende stad te gaan als de huidige klaar is puur omdat je niet genoeg potten hebt voor alle managers van die stad.
Die potten komen toch vanzelf wel, zelfs als je dorp niet maximaal draait komen er dan toch klavertjes binnen waarmee je zodra je potten hebt weer gelijk verder kunt.
 

alosta

Lid
Je kan wel, bij gebrek aan potten, een dagje in je vorige stad hangen om die laatste (2) opdrachtjes (upgrade x gebouwen of tot lvl x) binnen te harken, en de dag erop dubbel zo snel gaan als je dan wel sneller de managers kunt uppen ;)
Moest alles al klaar zijn, dan zou ikzelf ook niet wachten vanaf ik alle kistjes kan kopen
 

DarthRonin

Actief lid
Ja, als je de simpele 4 dorpen helemaal doen strategie doet kun je het beste gewoon rustig aan alle opdrachten doen die geen potten kosten.
Je hebt sowieso heel veel dagen de tijd per dorp als je er maar 4 doet.
Haasten om naar het volgende dorp te gaan zorgt er dan alleen maar voor dat je bij dat laatste dorp lang moet gaan wachten op potten.
 
Bovenaan