sport

Fdm1407

Actief lid
Volgens mij worden mensen heel tevreden als er mogelijkheden tot sporten zijn, en tot nu toe heb ik alleen een stadionnetje van geloof ik de ijzertijd gezien ook als ik bij mensen die in de laatste tijdperken zijn kijk zie ik geen sport mogelijkheden, ik denk met name aan een sporthal om te fitnessen en een zwembad die (veel) tevredenheid kunnen leveren. Zeg nou zelf een stad is toch geen stad zonder sport accommodaties?
 

Mr.Quib

Actief lid
Zeg nou zelf, misschien eens verder kijken dan je neus lang is voordat je weer iets op het forum zet? o_O

Er zit een 'Openbaar bad' in IJzertijd, zoiets als een zwembad dus en dan nog een 'Openbaar zwembad' (!) in Post Modern. Misschien eens op de Wikia kijken wat voor gebouwen er nog meer zijn?

Misschien ook een idee om dit eens te lezen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
IMG_1341.jpg

In de wat duistere vroege middeleeuwen werden mensen weer enorm gelukkig van zo veel mogelijk galgen en schandpalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niet iedereen wordt vrolijk van sporten. Er zijn mensen die liever lezen. Misschien zou er voor hen dan ook een bibliotheek moeten komen. En een museum voor de kunstliefhebbers. Ook wil natuurlijk niet iedereen inspannend sporten. Misschien is een golfbaan ook wel een idee.
 

DeletedUser2772

Guest
Niet iedereen wordt vrolijk van sporten. Er zijn mensen die liever lezen. Misschien zou er voor hen dan ook een bibliotheek moeten komen. En een museum voor de kunstliefhebbers. Ook wil natuurlijk niet iedereen inspannend sporten. Misschien is een golfbaan ook wel een idee.
Bibliotheek (LM) Museum (verscheidene GG's dienen als museum) Golfbaan (Post Modern) En dan hebben we nog het openbaar zwembad (Post Modern) en de Rollerderbybaan (Modern) Genoeg om je te amuseren.
 

DeletedUser2073

Guest
En om te complementeren hebben we nog een holo vakantiedek In arctische toekomst. Daar kan je echt elke sport gaan doen die je wilt lijkt me.
 

DeletedUser11082

Guest
Een bordeel zou o.a ook tevredenheid flink moeten verhogen. Niet echt een sport maar je hebt meestal wel eentje die als eerste....over de finish line komt.
 

DeletedUser10486

Guest
Er spelen ook kinderen met dit spel.

Ik heb momenteel 46K tevredenheid op overschot, en bij de meeste gevorderde spelers zal het wel hetzelfde zijn. Nieuwe cultuurgebouwen zijn dus verloren moeite voor de ontwerpers.
 

DeletedUser11082

Guest
Er spelen ook kinderen met dit spel.

Ach ja, bordelen zijn immers een poel des verderfs. Niet geschikt voor jonge onschuldige blikken. Dezelfde tere zieltjes gaan al plunderend en vechtend door het spel. Ben nu een beetje off-topic, mijn excuses.
 

DeletedUser

Guest
Het nieuwe GG donatiescherm heeft al tacky bordeelgordijnen laten we het een beetje houden bij schandpalen en guillotines.
Het is allemaal al erg genoeg zo!
Overigens worden in bordelen vele malen meer spieren gebruikt dan bij andere sporten in dat opzicht is het best een topsportaccommodatie te noemen.
 

DeletedUser

Guest
Het nieuwe GG donatiescherm heeft al tacky bordeelgordijnen laten we het een beetje houden bij schandpalen en guillotines.
Het is allemaal al erg genoeg zo!
Overigens worden in bordelen vele malen meer spieren gebruikt dan bij andere sporten in dat opzicht is het best een topsportaccommodatie te noemen.

Welke spieren gebruik je dan bij op je rug liggen? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat die spieren in de andere positie gebruikt worden :p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat die spieren in de andere positie gebruikt worden :p

Nou ja, ik ben natuurlijk een leek een tevredenheids- annex sportexpert kan hier vast meer over vertellen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan