spelers info

Als je muis boven de 'helpen' knop zit verdwijnt de informatie over een speler.

  • Ja

    Stemmen: 15 88,2%
  • Nee

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Ik heb ja gestemd, maar vind het belachelijk dat hier een poll op moet. Je krijgt info over een speler terwijl je muispointer zijn avatar niet eens raakt. Dat is een bug!!! Fix het!!!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het ermee eens dat het vervelend kan zijn, maar om het een bug te noemen is dan weer iets anders. Een bug is iets dat niet werkt zoals het zou moeten werken, en dat is hier niet het geval.
 
Schermafbeelding 2015-08-22 om 11.29.48.png

Toch wel een beetje een bug als je niet op de ok knop kan klikken van een popup
 

DeletedUser

Guest
Als je naar het kader gaat zal de informatie snel genoeg verdwijnen, sorry, maar ik zie er echt geen bug in. Nogmaals, het werkt zoals het bedoeld is en is zodoende per definitie al geen bug.

Dat het onhandig is, en beter anders had kunnen werken is een ander verhaal. . .
 
Nee hoor, die info verdween niet en ik kon niets doen tot ik een refresh gedaan had. En die spelersinfo bleef pas zo belachelijk lang staan nadat dat geklooi met die balk was "opgelost" door die vertraging. Dit is een bijwerking van die fix, geen intended behavior. En daarmee voldoet het dus aan je eigen definitie van een bug :p
Niet direct een fatal one, maar nog steeds een echte bug.
 

DeletedUser

Guest
Als het inderdaad niet verdwijnt is het uiteraard een ander verhaal. Heb je dat regelmatig, of was dit eenmalig?
 

DeletedUser

Guest
Nee, dat snap ik. Wil jij, of iemand anders, bij herhaling hierover een topic in het bugforum aanmaken? Dan kan er vanaf die kant specifiek daar naar gekeken worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het ermee eens dat het vervelend kan zijn, maar om het een bug te noemen is dan weer iets anders. Een bug is iets dat niet werkt zoals het zou moeten werken, en dat is hier niet het geval.

En jij vindt niet dat bij gebruik van een mousepointer je ook de informatie moet krijgen waar je muis op staat en niet zomaar iets anders? :wacko:
 

DeletedUser

Guest
Probeer het maar eens. Zet je muisponter maar eens op de helpen knop en beweeg dan van helpen knop naar helpen knop zonder de avatar te raken. Dan krijh je nog steeds de spelersinfo, terijl je je muispointer dus helemaal niet op de speler houdt,
 

DeletedUser

Guest
Ah ik snap het: De informatie van de 1e speler blijft staan, terwijl je bij een andere speler over de helpen knop gaat. Ja, dat zou inderdaad een bug kunnen zijn. Het is in ieder geval niet logisch.
 

DeletedUser

Guest
Die helpen knop zou helemaal vrij van informatie moeten zijn. Hooguit aangeven dat het om "helpen" gaat. Die andere knoppen, zoals bericht versturen of aanvallen geven ook geen spelersinfo.
 

DeletedUser

Guest
Deze poll loopt nog 2 dagen. Zijn hier nog stemmers voor?
 

DeletedUser

Guest
Dit idee is goedgekeurd en zal zodoende doorgegeven worden aan de ontwikkelaars.
 

ThaMartin

Actief lid
Oké na wat interne meldingen te hebben doorgespit, is het volgende nu bekend geworden:

1. Het feit DAT er überhaupt zo'n popupje is, is juist op communityverzoek geweest dus dat popupje zal er sowieso wel blijven.
2. Het feit dat dat popupje zo lang blijft hangen en niet meebeweegt, is aangemerkt als bug en verwachten we in versie 1.60 te hebben opgelost. Vanaf dat moment verdwijnt de popup als het goed is, zodra je cursor de avatar niet meer aanraakt.

(FOE-26812)
 
Bovenaan