Speler Ranglijst?

DeletedUser

Guest
Kan je ergens kijken in welke wereld je zit ofzo? Want ik zie nu maar 80 spelers. Zit ik in een bepaalde wereld en kan ik de ranglijst daarvan uitgebreid bekijken ergens?
 

DeletedUser

Guest
Er bestaat momenteel nog geen ranglijst. Het klopt inderdaad dat je maar met 79 andere spelers bent, de spelers worden namelijk verdeeld in groepen van 80 bij het registreren!
 

DeletedUser

Guest
Dus ook als de beta is afgelopen zeg maar :p?

Dat is nog de vraag;) er zijn al zeer veel dingen naar voren gekomen die wij spelers graag verandert zouden zien;)
ik hoop dat ze dit aanpassen voor einde beta
1 van die dingen is oa 80 spelers op een server:)
 

DeletedUser

Guest
de ranglijst die je onderin je scherm ziet staan geld alleen voor de 80 mensen in jou server;) niet voor alle NL'ers

Volgens mij is de ranglijst de volledige lijst van alle spelers samen. Wat men ziet is de top 80. Op welke server men zit doet niet ter zake.
 

DeletedUser

Guest
@Isotta dat is niet zo

De ranglijst die je onder ziet is van alle 80 mensen die in jouw gebied zitten, als je namelijk 1600 mensen in een gebied hebt zitten is het niet meer te doen met aanvallen en plunderen etc.

De algemene ranglijst was een idee op het EN forum die volgens mij overduidelijk was voorgestemd, deze zal dus wellicht nog binnenkort worden ingevoerd.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop wel dat er snel een lijst mag komen, al is het maar van 400 spelers, op zo'n manier wordt het interresanter om te spelen.
80 is veel te weinig, vooral als er meerdere alleen inloggen en niet meespelen in het spel.
Ik zie veel namen met al een aantal dagen "0-punten". Kun die er b.v. na een week uitggegooid worden. Ook dat maakt het spel leuker.
Want wedijveren met een grote groep is best wel uitdagend.
Ik hoor wel
Jan Nico
 

DeletedUser309

Guest
Ik hoop wel dat er snel een lijst mag komen, al is het maar van 400 spelers, op zo'n manier wordt het interresanter om te spelen.
80 is veel te weinig, vooral als er meerdere alleen inloggen en niet meespelen in het spel.
Ik zie veel namen met al een aantal dagen "0-punten". Kun die er b.v. na een week uitggegooid worden. Ook dat maakt het spel leuker.
Want wedijveren met een grote groep is best wel uitdagend.
Ik hoor wel
Jan Nico

Van een beta kan je niet verwachten dat alles in één keer perfect is.
Overal word nog aan gewerkt.

Heb je er trouwens ook al gedacht als er 400 mensen in een server zitten.
En ze kunnen jouw allemaal in 1 seconde aanvallen.
Gigantische spam dus, en nu heb je al redelijk wat lag. Dus meer mensen is nu nog onmogelijk.
 
Bovenaan