Spel update

DeletedUser

Guest
Hallo,

Wanneer mogen of kunnen we een ongeveer denken jullie een update verwachten die bv. de marktplaats misschien doet uitbreiden zodat die voor iedereen in welk gebied hij/zij ook zit toegankelijk gaat worden?

Ik begrijp dat men druk bezig is achter de schermen maar kan er misschien al een tipje van de sluier worden opgelicht? Of wellicht een schatting?
 

DeletedUser

Guest
Dit is nog maar een beta versie maar innogames is volop bezig dingen te veranderen

Maar updates voor bugs ga je nu niet derect terug vinden
 

DeletedUser

Guest
Dit is nog maar een beta versie maar innogames is volop bezig dingen te veranderen

En volop bezig dingen te verbeteren en te fixen waaronder bugs (dat noemen ze dus een update). Ik geloof graag dat ze druk bezig zijn. Ik wend me bij deze aan wie dan ook die iets meer info kan verschaffen van mijn vraag. Denk dat spelers zo langzamerhand wel nieuwsgierig zijn naar de gang van zaken (ik iig wel)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan hier nog niet teveel over zeggen, buiten dat er veranderingen zitten aan te komen ... Ik weet: ja ja, dat weten we ondertussen wel al. Meer info kan ik momenteel nog niet vrijgeven, maar er zijn zekere enkele veranderingen in het vooruitzicht!

Nog even geduld dus.
 
Bovenaan