Opgelost Spel loopt vast na inloggen

DeletedUser254

Guest
Na het inloggen loopt het spel vast na dat ik in het gebouwenmenu op bouwen heb geklikt. :mad:
Helaas lukt het mij niet om dit probleem op te lossen :eek:

Ik hoop dat iemand dit voor mij kan oplossen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er is veel last van software fouten waardoor het spel nog wel eens vast kan lopen. Wat nu aangeraden is je Flash Player upgedate te houden en Opera of Chrome als internet browser te gebruiken, die hebben (voor zover ik vernomen heb) het minste last van deze fouten. Het kan de komende tijd nodig zijn om zo nu en dan je pagina te vernieuwen.
 

DeletedUser122

Guest
Ik heb dat probleem ook als ik Firefox gebruik, dan crasht FF gewoon. :p Nu gebruik ik Chrome en het gaat als een zonnetje. Opera voor dit spel is overbodig lijkt me, dat is echt een browser voor Tribalwars. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dat probleem ook als ik Firefox gebruik, dan crasht FF gewoon. :p Nu gebruik ik Chrome en het gaat als een zonnetje. Opera voor dit spel is overbodig lijkt me, dat is echt een browser voor Tribalwars. :p

Ik gebruik Opera gewoon voor alles hoor, niet alleen voor TW.
 

DeletedUser254

Guest
Wat word er precies aangegeven voor foutmelding?

Als ik ingelogd ben komt er een pijl aan de linkerkant van het bouwenmenu. In dat menu staan afbeeldingen van gebouwtjes. Na het klikken met de muis op het gebouwtje wat je wilt bouwen loopt alles vast en kan ik werkelijk niets meer doen. Zelfs het uitloggen gaat niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Als ik ingelogd ben komt er een pijl aan de linkerkant van het bouwenmenu. In dat menu staan afbeeldingen van gebouwtjes. Na het klikken met de muis op het gebouwtje wat je wilt bouwen loopt alles vast en kan ik werkelijk niets meer doen. Zelfs het uitloggen gaat niet meer.

Ik neem aan dat niet je pc maar het spel vastloopt?
Zit je nog in de tutorial? hoeveel punten?
 

DeletedUser

Guest
Je probleem is bij deze opgelost. Zie alstublieft het supportsysteem voor meer (persoonlijke) informatie hierover.

Supportsysteem of via de link die je via mail hebt toegestuurd gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan