spam van een "medespeler"

DeletedUser

Guest
ik word al bijna sinds ik aangemeld ben gestoord door een gestoorde, hij stuurt allerlei bina onleesbare berichten en tamelijk agressief, in't begin dacht ik dat het maar om te lachen was, maar nu is 't echt stalken : matthijs3333 is volgens mij redelijk ontspoort, ofwel is de grens tussen spel en werkelijkheid helemaal vervaagt, 't is misschien tijd om hem terug op de rails te zetten of anders een les te leren
 

DeletedUser3200

Guest
Ik zou dat wel grappig vinden, kun je die freak niet een lesje leren en hem continu plunderen? Of is het feit dat je hem dagelijks plundert de reden dat hij je verbaal aanvalt? Ik denk niet dat het netjes is om (zo'n) pm's te posten op een openbaar forum, maar ik zou wel graag es een voorbeeldje lezen hiervan :p

En ff voor de duidelijkheid; ik keur verbale agressie niet goed, maar zelf zou ik daar me plezier in hebben moest zoiets met mij gebeuren. Kun je allebei uit leren. En als het echt de spuigaten uitloopt kun je altijd de spelverantwoordelijken contacteren neem ik aan, bannen die handel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
spam

Spam? ik ben een maand hier bezig en wordt al 3 weken lastiggevallen door een "mede"speler : aanvallen, plunderen en allerlei verbale agressie, ben het wel beu aan 't worden! kunnen die onnozelaar niet stoppen?:
 

DeletedUser

Guest
Het aanvallen en plunderen is een onderdeel van het spel. Probeer goede verdediging neer te zetten. Als hij veel schade op loopt, zal hij je minder snel aanvallen ;)

Over de verbale agressie, dit is natuurlijk niet goed te keuren. Ik zou je dan ook willen vragen om hier een supportticket voor in te dienen: hier te vinden. Zij zullen dit nakijken en indien nodig bestraffen.
 

DeletedUser266

Guest
een ignore feature zou wel handig zijn ben je althans van de domme mails vanaf
 
Bovenaan