Software: Apps en Programma's

DeletedUser

Guest
Zo nu en dan zie je ergens een handig computerprogramma of een handige smartphone/tablet app(licatie). Misschien is het leuk om hier onze kennis over deze software te delen en zo te zorgen dat iedereen straks de mooiste en beste apps/programmas kent/heeft zodat voor ons allemaal het leven een stukje leuker en makkelijker wordt :).
 

DeletedUser

Guest
Dan wil ik wel beginnen, mits dat toegestaan is, met een hele handige link waar iedere dag een betaald programma gratis wordt aangeboden. De link is Giveaway of the day
 

DeletedUser

Guest
Ik ben zelf een groot fan van Spotify, wat de meeste wel kennen (m'n pa betaald m'n Premium abbo), super handig om muziek te 'downloaden', af te spelen en te delen. µTorrent is heel handig voor het downloaden en delen van (torrent)bestanden. Dan browse ik natuurlijk met een goed stuk Noorse software genaamd Opera, wat ongetwijfeld de beste browser ter wereld is. En CCleaner is heel handig om ongewenste bestanden van je pc af te gooien en tijdelijke bestanden en things like that op te ruimen. Opera en Spotify hebben ook mobiele apps voor zowel smartphones als tablets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser326

Guest
een leuke tip voor de de grote USB-stick gebruiker is portable-apps. hier kan je gratis handige portable programma,s downloadde die je op elke pc kan gebruiken.
 

DeletedUser293

Guest
CCleaner gebruik ik in combinatie met dit

1.CCleaner-->gebruiken
2.Eusing Free Registery-->gebruiken
Ready to go ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het illegaal hoor
En hoe weet jij dat? Ik erger me er al meerdere keren aan, je geeft totaal ongefundamendeerde antwoorden zonder enige vorm van argumentatie die in de meeste gevallen nergens op slaan. In een ander topic zat je ookal te flooden, als je dat wilt doen doe je dat lekker in het vrije forum.

Ik vermoed dat hun marketing stratigie zo is: Zij bieden elke dag een gratis programma aan, daarom kijken mensen elke dag op hun site en naar de advertenties die erop staan. Met de inkomsten van die advertenties betalen zij de kosten voor die programma's en eventuele extra kosten als hosting en onderhoud, wat er daarna nog overblijft is hun winst. Volgens mij is het gewoon legaal en vooral hartstikke slim.
 

DeletedUser326

Guest
ik denk dat HowToPwn gelijk heeft, zo niet is het buiten ons weten om en moeten autoriteiten hier iets aan doen. of een andere verklaring ?
 

DeletedUser

Guest
"ledere dag nomineren wij een software titel als de Giveaway titel van die dag. De software zal beschikbaar zijn voor 24 uur (of meer, indien overeengekomen met de software uitgever) en zal absoluut helemaal gratis zijn. Dat betekent – geen proefversie of een versie met beperkingen – maar een legale en geregistreerde versie van die software."

"We betalen de software uitgever voor de Giveaway licentie en onze bezoekers krijgt deze alleen na het downloaden van een speciaal verificatie programma en acceptatie van de Gebruikersvoorwaarden. Hiermee vertegenwoordigen wij gelijktijdig de belangen
van de software uitgever en van de klanten die gratis software kunnen downloaden."

van GiveAwayOfTheDay's site...

Lijkt me duidelijk ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het illegaal hoor

Het is niet illegaal. Zie daarvoor onder andere de onderstaande tekst of bekijk deze pagina.

Wat zijn nu exact de voordelen voor u als software ontwikkelaar en uitgever van Giveaway of the day, wat maakt het speciaal en uniek?
Allereerst, krijgt u de absolute garantie dat u wordt betaald voor uw software, ondanks dat de software wordt aangeboden als een speciale Giveaway of the day. Ons bedrijf betaalt u voor de software, waarmee het u beschermt tegen softwarepiraterij.

Wij garanderen dat de aanbieding alleen beschikbaar is voor een beperkte tijd, overeenkomstig de afspraken met uw bedrijf en software uitgever en de registratie data verstrijken na afloop van de overeengekomen periode.

Verder krijgt u de garantie dat u een groot voordeel behaalt ten opzichte van uw concurenten, omdat uw gebruikers de mogelijkheid krijgen om uw software langer en intensiever uit te testen – iets dat geen enkele andere download site te bieden heeft.

Deelname aan de Giveaway of the day betekent ook reclame voor al uw software titels, omdat onze gebruikers naast de gratis download, ook worden geinformeerd over uw gehele produktlijn. We bieden gedetailleerde software recensies van uw produkten en download en aankoop links naar uw website. Hierdoor worden potentiele klanten snel over uw software geïnformeerd en kunnen deze rechtsstreeks aankopen.

Er wordt alleen software aangeboden die ontwikkelaars zelf aangeven en aangezien zij de volledige rechten hebben over deze software is ook het verspreiden ervan niet illegaal. Ik stel voor dat je voortaan met bronnen komt en je mening onderbouwt voor je maar gewoon wat ongefundeerde onzinnige reacties plaatst in serieuze topics.
 

DeletedUser

Guest
wat ik standaard bij een versie installatie van windows meteen erop installeer is:
Opera
Ccleaner
Utorrent
7zip
Mozilla thunderbird
Vlc mediaplayer
Atube catcher

En mijn programma's natuurlijk voor het produceren en mixen van muziek :p
 

DeletedUser

Guest
Sinds een paar dagen gebruik ik ook Lightshot. Een zeer handig (gratis!) programmaatje waarmee je als je op de 'Print Screen' knopt drukt ipv een screenshot te maken een kadertje krijgt waarvan je een screenshot wilt maken (uiteraard kan je ook gewoon van je hele scherm een screenshot maken). Vervolgens kan je hem bewerken, uploaden, kopieëren, opslaan en/of delen (via FB etc.). Het is heel gemakkelijk, zeker met de upload functie erbij. Je maakt gewoon veel sneller screenshots van wat dan ook, ik zou het zeker uitproberen!
 

DeletedUser

Guest
Sinds een paar dagen gebruik ik ook Lightshot. Een zeer handig (gratis!) programmaatje waarmee je als je op de 'Print Screen' knopt drukt ipv een screenshot te maken een kadertje krijgt waarvan je een screenshot wilt maken (uiteraard kan je ook gewoon van je hele scherm een screenshot maken). Vervolgens kan je hem bewerken, uploaden, kopieëren, opslaan en/of delen (via FB etc.). Het is heel gemakkelijk, zeker met de upload functie erbij. Je maakt gewoon veel sneller screenshots van wat dan ook, ik zou het zeker uitproberen!

Super handig, heb het direct maar even geïnstalleerd en ik stoor me eigenlijk alleen aan het icoontje dat nu zichtbaar is rechtsonder :p Voor de rest een super programma.
 

DeletedUser

Guest
Super handig, heb het direct maar even geïnstalleerd en ik stoor me eigenlijk alleen aan het icoontje dat nu zichtbaar is rechtsonder :p Voor de rest een super programma.
Rechtsonder in je browser of rechtsonder in je menubalk (van windows)?
 

DeletedUser

Guest
Sinds gisteren Adobe Master Collection CS6 gekocht...
Fantastisch!
 
Bovenaan