Smartphones

DeletedUser

Guest
Technologie is overal om ons heen en tegenwoordig hebben we bijna allemaal een smartphone. Hele mooie dingetjes, maar wat is de mooiste, beste, handigste en welke heeft de beste prijs-kwaliteit verhouding? Android, iOS of toch Windows Phone? Of nog wat anders? De allernieuwste Galaxy SIII, of wachten we nog even op de volgende iPhone of Windows Phone? Of gaan we voor een goedkoper model wat al langer bestaat? Wat is jouw mening, welke smartphone(s) heb/gebruik je, welke wil je hebben en welke lijken jouw echt helemaal bagger?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nu de HTC Desire Z, erg tevreden mee :D Ik wil wellicht hierna een Serene, een hele mooi design telefoon zonder al te veel functies (foto).
 

DeletedUser

Guest
Geniaal :p. Ik wil of een HTC one X of een Galaxy SIII, ben nog aan het twijfelen. Android vind ik persoonlijk het best, je kan het veel meer naar je eigen wens aanpassen als iOS.
 

DeletedUser

Guest
Gaan jullie dan voor een mobiel met abonnement, zodat je (in de meeste gevallen) het toestel gratis hebt?
Ik zelf ga wel binnenkort een abonnement aanschaffen bij Vodafone. Ik zag namelijk in de DG een aanbieding waarbij je de Samsung Galexy Plus gratis krijgt, en dan 50% korting voor 2 jaar op het abonnement. Ik zou dan 25 euro p/m betalen. Dan heb ik 400 mb, 180 belminuten en 360 smsjes.

Wat hebben jullie dan, en hoe duur mag het voor jullie zijn?
Ik zelf vind 25 euro toch wel een redelijke prijs, duurder dan 30 p/m mag het voor mij niet worden, dan kan ik het niet betalen... :)
 

DeletedUser

Guest
Gaan jullie dan voor een mobiel met abonnement, zodat je (in de meeste gevallen) het toestel gratis hebt?
Ik zelf ga wel binnenkort een abonnement aanschaffen bij Vodafone. Ik zag namelijk in de DG een aanbieding waarbij je de Samsung Galexy Plus gratis krijgt, en dan 50% korting voor 2 jaar op het abonnement. Ik zou dan 25 euro p/m betalen. Dan heb ik 400 mb, 180 belminuten en 360 smsjes.

Wat hebben jullie dan, en hoe duur mag het voor jullie zijn?
Ik zelf vind 25 euro toch wel een redelijke prijs, duurder dan 30 p/m mag het voor mij niet worden, dan kan ik het niet betalen... :)
M'n broer heeft zelf ook een Galaxy S Plus, het is een best nice toestel, net het kleine broertje van de SII. Bevalt hem goed.
 

DeletedUser

Guest
Mijn abbo momenteel kost 35 euro, heb ik wel dit voor:

- Gratis HTC Desire Z
- HTC Tablet (al weer verkocht, ik heb zelf een iPad)
- 1.5 GB
- 300 SMS
- 300 Belminuten
 

DeletedUser

Guest
Geniaal :p. Ik wil of een HTC one X of een Galaxy SIII, ben nog aan het twijfelen. Android vind ik persoonlijk het best, je kan het veel meer naar je eigen wens aanpassen als iOS.
Samsung Galaxy 3
Die ziet er wel goed uit hoor :) Volgens mij kwam de prijs zo rond de 600 te liggen toch?

M'n broer heeft zelf ook een Galaxy S Plus, het is een best nice toestel, net het kleine broertje van de SII. Bevalt hem goed.
Haha, ja ik heb hem al bij een vriend even geprobeerd, die heeft hem ook. Je kunt er alles mee wat ik wil dus ik vind het dan prima :)

Mijn abbo momenteel kost 35 euro, heb ik wel dit voor:

- Gratis HTC Desire Z
- HTC Tablet (al weer verkocht, ik heb zelf een iPad)
- 1.5 GB
- 300 SMS
- 300 Belminuten

Hmm, oke, ja 1.5 GB is ook tamelijk veel. Daar ga je denk ik wel moeilijk over heen denk ik ofniet?
 

DeletedUser

Guest
Mijn abbo momenteel kost 35 euro, heb ik wel dit voor:

- Gratis HTC Desire Z
- HTC Tablet (al weer verkocht, ik heb zelf een iPad)
- 1.5 GB
- 300 SMS
- 300 Belminuten
Hoe doe je dat dan? gebruik je je smartphone als hotspot (via WiFi-Direct) voor je tablet?
 

DeletedUser

Guest
Samsung Galaxy 3
Die ziet er wel goed uit hoor :) Volgens mij kwam de prijs zo rond de 600 te liggen toch?
...
honderd meer zelfs, 699 voor de 16 of 32 GB variant (raar, dat is dan weer niet bekend voor welke van de twee hij is)

Edit: Het goedkoopste wat ik tot nu toe voor een los toestel heb gespot is 649 voor een 16GB toestel en 699 voor 32 GB. Ik denk dat 64 GB dan 749 gaat kosten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ïk heb een mobieltje van 20 euro en ik heb donderdag voor het eerst in 3 jaar beltegoed gekocht. :'D
 

DeletedUser

Guest
Zal ik jullie eens verbluffen? Ik heb nog geen mobiel xD
 

DeletedUser

Guest
Ïk heb een mobieltje van 20 euro en ik heb donderdag voor het eerst in 3 jaar beltegoed gekocht. :'D

voor het eerst in 3 jaar? btg is meestal maar een half jaar/jaar geldig?:p

zelf heb ik een galaxy gio prepaid
leuke prijs/kwalilteit verhouding. maar met abbo ga je meer betalen dan hij waard is
 

DeletedUser13

Guest
Zelf heb ik een Samsung Galaxy Text. Een handig dingetje, met de leuke combinatie van touch & toetsenbord terwijl de prijs redelijk blijft. Ik was zelf behoorlijk onder de indruk toen ik las over de Samsung Galaxy SIII, dus ik ben benieuwd welk prijskaartje ze daaraan mee gaan geven :)
 

DeletedUser

Guest
honderd meer zelfs, 699 voor de 16 of 32 GB variant (raar, dat is dan weer niet bekend voor welke van de twee hij is)

Edit: Het goedkoopste wat ik tot nu toe voor een los toestel heb gespot is 649 voor een 16GB toestel en 699 voor 32 GB. Ik denk dat 64 GB dan 749 gaat kosten.
Zelf heb ik een Samsung Galaxy Text. Een handig dingetje, met de leuke combinatie van touch & toetsenbord terwijl de prijs redelijk blijft. Ik was zelf behoorlijk onder de indruk toen ik las over de Samsung Galaxy SIII, dus ik ben benieuwd welk prijskaartje ze daaraan mee gaan geven :)
Daar is je antwoord :p
 

DeletedUser13

Guest
Ah, dank je. Dat is al een aardig bedrag voor een smartphone, maar ik denk dat ik toch eerst eens alle specificaties moet doornemen om er echt over te oordelen. Wat ik al gelezen heb, ziet er iig goed uit.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een Galaxy Ace, nu al ongeveer een klein jaartje. Ben er zeer tevreden over, ondanks ik geen internet abonnement heb. Mijn vader dacht van wel, hij werkt overigens bij KPN, maar blijkbaar dus niet. Dus nu heb ik eigenlijk een smartphone waarmee ik alleen thuis goed kan werken met de apps. Voor de rest werkt hij prima!
 
Bovenaan