Smartphones

DeletedUser690

Guest
Zodra de Samsung Galaxy s3 beschikbaar is ga ik deze aanschaffen (de blauwe variant, deze heeft vertraging)
lijkt mij wel dat ik Forge Of Empires hierop kan spelen ?
met ze Quad-core 32nm ARM Cortex A9 1,4 GHz-processor, ha!

spelen jullie dit spel eigenlijk wel eens op een telefoon?
 

DeletedUser14

Guest
Zodra de Samsung Galaxy s3 beschikbaar is ga ik deze aanschaffen (de blauwe variant, deze heeft vertraging)
lijkt mij wel dat ik Forge Of Empires hierop kan spelen ?
met ze Quad-core 32nm ARM Cortex A9 1,4 GHz-processor, ha!

spelen jullie dit spel eigenlijk wel eens op een telefoon?
Nee, gaat niet, ik heb geen flash erop :(
 

DeletedUser690

Guest
aaargh meen je niet!, nou dan gaan we daar een oplossing voor zoeken natuurlijk :mad: desnoods neem ik mijn pc mee naar werk!
ze zullen wel raar kijken denk ik als ik me pc mee neem...., richting een productie fabriek ! haha


Groetjes,
The omen
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een S3 besteld ;)

Momenteel heb ik een HTC Legend, maar die wordt wat langzaam af en toe, en krijgt geen updates meer...
 

DeletedUser690

Guest
maar er is niemand die dit spel dus op z'n "smart"phone speelt, hmmm er moet toch wel een oplossing voor zijn? zeker voor zo een mini pc als de samsung s3

groetjes,
The omen
 

DeletedUser

Guest
De telefoon die ik nu heb heeft geen flash, maar op een s2/3 of iphone 4 moet dat toch ook wel lukken?
 

DeletedUser

Guest
Heb een SII en dit spel kan nog niet gespeeld worden vanwege de flashplayer. Spel heeft flashplayer 11.2 nodig en op Android zitten ze aan 11.1, wordt dus wachten op een update.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser690

Guest
Ik speel ;t wel eens op n Galaxy S+

wel? mijn vriendin heeft zins een paar dagen de s+ in handen, maar krijgt het niet voormekaar... hmmm en ik las net dat andriod inderdaad nog niet de benodigde flash kan hebben, vraag me af hoe jij het wel voor mekaar hebt gekregen haha geef me tips!!

Groetjes,
The omen
 

DeletedUser

Guest
heb eergister een Iphone 4s voor mijn verjaardag gekregen:)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zelf de HTC sensation XE, maar de nieuwe Samsung galaxy note die is ook facking awesome *** ***
Echter lukt het me niet om FoE op mn mob te spelen.
 

DeletedUser

Guest
Galaxy note zou ik niet hoeven hebben, dan is de galaxy s2 nog beter, of anders de galaxy tab :/
 

DeletedUser

Guest
Het wordt de komende maanden weer leuk, met iOS 6, Android 4.1 Jelly Bean en Windows Phone 8. Genoeg nieuwe software, nu de hardware! Ik ben vooral benieuwd naar een iPhone 5 en een nieuwe Nexus telefoon, en als Microsoft nog wat leuks te bieden heeft is dat natuurlijk ook nooit weg.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een Samsung Galaxy Gio (prima voor zijn prijs). Maar ik erger me eraan dat de bedrijven als Samsung stoppen met het updaten van hun telefoons. De Gio zit (in België in ieder geval) op dit moment op Android 2.3.3 dacht ik. Terwijl er prima Android 4.0.4 op kan draaien. Gelukkig is Android open-source en kan je dat zelf regelen, dus ik draai 4.0.4 :).

Met iOS net hetzelfde, ik heb een iPod Touch 2G, maar die blijft op iOS 4.2.1 zitten, al is dat iets moeilijker om een niet officiële update te geven...
 
Bovenaan