Smartphones

DeletedUser1072

Guest
Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun mobiel kapot te laten vallen. Ik zelf heb nu voor zoon 6-7 jaar lang al een mobiel (meerdere) en er is nog geen 1x geweest dat ik hem heb laten vallen. En iemand anders heeft hem 1x laten vallen en door de bescherming is er niks mee gebeurt. Dus echt waar, groot raadsel :p
 

DeletedUser6951

Guest
Haha okee , jaa dit is de eerste keer dat ik m kapot laat vallen dus het valt wel mee vergeet altijd hoesje omheen te doen ;4
 

DeletedUser4100

Guest
Haha ik heb nog een oude klap telefoon. Talloze keren gevallen
en als nog doet het gewoon.:) Is wel iets beter dan smartphones
als het om hardheid aankomt. :p
 

DeletedUser6951

Guest
Das gewoon een flut ding haha maar als je daar mee om kan gaan :p
 

DeletedUser4100

Guest
Ach het is valproever dan smartphones.:p Zelf heb ik ook nog een smartphone maar daar heb
ik niet veel aan.:p
 

DeletedUser1072

Guest
Ach het is valproever dan smartphones.:p Zelf heb ik ook nog een smartphone maar daar heb
ik niet veel aan.:p

Haha, ik heb juist het tegenovergestelde. Niemand die mij belt (ben niet echt het populaire type :p) en als iemand contact met me opneemt is het via wattsapp of iets in die richting. Dus dan is een smartphone wel handig :D
 

DeletedUser4100

Guest
Haha mijn telefoon is veel rustiger.:p Lkker handig word daardoor
niet gestoord.:) Bovendien onverwoestbaar. Smartphones zijn wat
mij betreft nog veel te kwetsbaar en ach ik heb toch al een pc
en ben daar al veel te druk mee. Als ik goed op weg zoude kunnen
met een smartphone zoude ik overspannen raken.:p
 

DeletedUser

Guest
Haha mijn telefoon is veel rustiger.:p Lkker handig word daardoor
niet gestoord.:) Bovendien onverwoestbaar. Smartphones zijn wat
mij betreft nog veel te kwetsbaar en ach ik heb toch al een pc
en ben daar al veel te druk mee. Als ik goed op weg zoude kunnen
met een smartphone zoude ik overspannen raken.:p

Je moet een smartphone gebruiken zodat deze je niet stoort (of toch, dat vind ik). Ik vond het op een gegeven moment vervelend om iedere keer als ik een mail kreeg binnen de minuut te weten dat ik een mail had en van wie en wat ze te vertellen hadden. Ik wil pas weten dat ik een mail heb als ik zin en tijd heb om die ook direct af te handelen. Hetzelfde geldt uiteindelijk voor je computer. Als je daar te druk mee bent, moet je zorgen dat het wat minder druk is.

Mijn smartphone kan precies ook tegen een stootje: Gorilla Glass waarschijnlijk. Ik heb die toch al een paar keer laten vallen en vreemd genoeg valt alleen mijn batterij eruit: altijd tof :p Mijn tablet net zo goed, die heb ik ook al een paar keer laten vallen, ook op het scherm, en nog altijd geen barst. Mocht ik ooit een nieuwe smartphone kopen, is dat toch wel één van de belangrijke dingen, naast het feit dat mijn scherm ook groot genoeg moet zijn :)
 

DeletedUser6951

Guest
Hoe kun je nou overspannen raken van een smartphone.. ik vind t geweldig. maareh woensdag laat ik m repaeren. <-- ik weet niet meer hoe je t spelt sorray.. vakantiemodus.
 

DeletedUser4100

Guest
Je moet een smartphone gebruiken zodat deze je niet stoort (of toch, dat vind ik). Ik vond het op een gegeven moment vervelend om iedere keer als ik een mail kreeg binnen de minuut te weten dat ik een mail had en van wie en wat ze te vertellen hadden. Ik wil pas weten dat ik een mail heb als ik zin en tijd heb om die ook direct af te handelen. Hetzelfde geldt uiteindelijk voor je computer. Als je daar te druk mee bent, moet je zorgen dat het wat minder druk is.

Mijn smartphone kan precies ook tegen een stootje: Gorilla Glass waarschijnlijk. Ik heb die toch al een paar keer laten vallen en vreemd genoeg valt alleen mijn batterij eruit: altijd tof :p Mijn tablet net zo goed, die heb ik ook al een paar keer laten vallen, ook op het scherm, en nog altijd geen barst. Mocht ik ooit een nieuwe smartphone kopen, is dat toch wel één van de belangrijke dingen, naast het feit dat mijn scherm ook groot genoeg moet zijn :)

Haha ja dat vind ik ook.:) Heerlijk rustig zonder Smartphone. Haha m'n klasgenoten keken er steeds op. Leek echt een
soort van verslaving dat je steeds erop moest kijken. Zelf wil ik ook niet direct weten bv. om middernacht dat er
gereageerd is. Dan wil ik gewoon slapen. Als ik op school in de les zit hoef ik echt niet te weten dat er weer iemand
reageerde.:)

Dat klinkt bekend. Mijn oude klaptelefoon heeft dat ook maar dus ook super sterk glas van smartphones. Ik zal het
onthouden bedankt voor de tip. Zelf kan ik er nog niks mee.:p
 

DeletedUser1072

Guest
Haha ja dat vind ik ook.:) Heerlijk rustig zonder Smartphone. Haha m'n klasgenoten keken er steeds op. Leek echt een
soort van verslaving dat je steeds erop moest kijken. Zelf wil ik ook niet direct weten bv. om middernacht dat er
gereageerd is. Dan wil ik gewoon slapen. Als ik op school in de les zit hoef ik echt niet te weten dat er weer iemand
reageerde.:)

pro tip: zet hem op stil :p
 

DeletedUser

Guest
pro tip: zet hem op stil :p

Ik heb mijn email-synchronisatie gewoon helemaal af staan, als deze op stil staat trilt die nog altijd bij ieder bericht en als je dan eens de tijd wil weten zie je ook direct dat er mails zijn.

Ik speel nog wel eens graag een spelletje / puzzel op mijn smartphone. Die puzzels besparen papier én mijn laptop moet ook niet constant aanstaan met simpele puzzel-spelletjes :)
 

DeletedUser1072

Guest
Ik heb mijn email-synchronisatie gewoon helemaal af staan, als deze op stil staat trilt die nog altijd bij ieder bericht en als je dan eens de tijd wil weten zie je ook direct dat er mails zijn.

Had het over de problemen die drakenridder aan kaarten, dat helpt natuurlijk ook :)

Maar tja, ik weet gewoon dat ongeveer 90% van de tijd dat ik op men mobiel zit ik bezig ben met een spel of iets in die richting :p
 

DeletedUser4100

Guest
Ik heb mijn email-synchronisatie gewoon helemaal af staan, als deze op stil staat trilt die nog altijd bij ieder bericht en als je dan eens de tijd wil weten zie je ook direct dat er mails zijn.

Ik speel nog wel eens graag een spelletje / puzzel op mijn smartphone. Die puzzels besparen papier én mijn laptop moet ook niet constant aanstaan met simpele puzzel-spelletjes :)

Je kan misschien in vliegtuigstand zetten. Dat spaart enorm veel batterij en niemand die je kan bereiken wat ook wel
weer ietwat problematisch kan zijn. Maar in de nacht of als contact ongewenst is op vliegtuigstand. Voor spoedgevallen
misschien voor heel selectieve personen een goedkoop ander mobiel.

Tenzij die spelletjes online zijn.:p

@Mic haha ik kan er niks mee worden :p maar is wel heerlijk rustig zo.:) Op stil trilt wel ja maar op vliegtuigstand is ie héél rustig.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik heb een HTC Desire 310.
De prijs valt goed mee: 200 euro
Je hebt HTC Blinkfeed, best handig
Gaat ook redelijk snel.

Ik ben dus heel tevreden over de gsm. Alleen het spijtige: moeilijk hoesjes voor te vinden
 

DeletedUser

Guest
Je kan misschien in vliegtuigstand zetten. Dat spaart enorm veel batterij en niemand die je kan bereiken wat ook wel
weer ietwat problematisch kan zijn. Maar in de nacht of als contact ongewenst is op vliegtuigstand. Voor spoedgevallen
misschien voor heel selectieve personen een goedkoop ander mobiel.

Tenzij die spelletjes online zijn.:p

@Mic haha ik kan er niks mee worden :p maar is wel heerlijk rustig zo.:) Op stil trilt wel ja maar op vliegtuigstand is ie héél rustig.

Daarom dat ik enkel mijn mail uit heb. sms'en die ik krijg zijn nuttig (of van mijn provider "hé, kijk, een aanbieding!") en die paar telefoontjes die ik krijg (meestal "oei, verkeerd verbonden!") zijn ook geen probleem ;) vliegtuigmodus is dan veel te overdreven. WiFi uit werkt ook natuurlijk, maar ook vaak overdreven ;)
 

DeletedUser4100

Guest
Haha ja ik doe er niet veel mee dus veel energie bespaart met vliegtuigmodus :p

Ach ja die aanbiddingen zijn altijd wel handig.:)
 

DeletedUser3910

Guest
Ik gebruik nu de Samsung Galaxy S4 en ben er tevreden mee. Ik zou graag de S6 Edge hierna willen hebben.
 
Bovenaan