Smartphones

DeletedUser

Guest
Ik heb een Samsung Galaxy Gio (prima voor zijn prijs). Maar ik erger me eraan dat de bedrijven als Samsung stoppen met het updaten van hun telefoons. De Gio zit (in België in ieder geval) op dit moment op Android 2.3.3 dacht ik. Terwijl er prima Android 4.0.4 op kan draaien. Gelukkig is Android open-source en kan je dat zelf regelen, dus ik draai 4.0.4 :).

Met iOS net hetzelfde, ik heb een iPod Touch 2G, maar die blijft op iOS 4.2.1 zitten, al is dat iets moeilijker om een niet officiële update te geven...
Je krijgt dan wel een clean versie van android, zonder samsungs aanvullende software. Maar dan kan je ook een voordeel vinden. Maar bij welke provider zit je, want die willen zo nu en dan daar ook wel eens over zeiken.

Maar Apple kan ook niet eeuwig doorgaan met software updates, omdat de hardware simpel weg te verouderd raakt om de nieuwe software aan te kunnen (komt wss vooral door de slomere processor en de lage hoeveelheid RAM).
 

DeletedUser293

Guest
Ik heb nu al ruim een maand de HTC Sensation, bevalt me goed, erg fijn, erg snel etc. maar dat is iedere smartphone van dezerdaags, dat grote scherm ervan is erg fijn, resolutie is ook vrij hoog, beetje te dik vind ik 'm, mag wel wat dunner maar goed...

Veel beter dan mijn BlackBerry van eerst..
 

DeletedUser1100

Guest
ik heb nog steeds mijn ijzersterke samsung star, nog maar voor heel kort want hij is nu toch wel aan het einde van zijn latijn.
 

DeletedUser2296

Guest
ik heb een Ipod touch en een alcatel OT 710, die is echt super slecht
 

DeletedUser

Guest
Samsung Galaxy s3 :cool:


samsung_galaxy_s3_review.jpg
 

Bijlagen

  • samsung_galaxy_s3_review.jpg
    samsung_galaxy_s3_review.jpg
    38 KB · Weergaven: 209

DeletedUser13

Guest
Voor de dromers onder ons... :)

[video=youtube;YbT0xy_Jai0]http://www.youtube.com/watch?v=YbT0xy_Jai0[/video]
 

DeletedUser13

Guest
Is voor zover ik weet niet officieel, maar toch wel aangename toekomstmuziek... ooit zit het er natuurlijk wel aan te komen :p
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk is niets officieel, Apple kennende.. Mac OSX samen met iOS in 1 zou leuk zijn!
 

DeletedUser6951

Guest
Mijn samsung is nu dus kapot.. Hij zat nog in me kontzak en ik ging fietsen en toen viel ie en toen ik m aandeed zag ik allemaal rare flitsen en in de binnenkant van het scherm zit een barst. Dus hele scherm mag wss vervangen worden. Awesomeeee....
 

DeletedUser4100

Guest
Is het dan niet goedkoper om een nieuwe te kopen?
Srry houd die reperatie dingen niet zo in de gaten.
 
Bovenaan