Smartphones

DeletedUser

Guest
Heb nu 'n blackberry, slechtste telefoon die ik ooit gehad heb, raad ook iedereen 'n blackberry af.
Zelf vind ik IOS wel fijn om mee te werken, android is ook wel nice en windows mwah beetje ingewikkeld maar wel leuk :).
*HowToPwn het is LTA en niet LTE als ik het goed heb ;), verwacht dat ook niet op 'n iPhone 5 zitten....
A5X heb ik zo nog m'n twijfels over, quad-core gaat 'm zeker worden!
Camera's van Apple zijn niet de allerbeste, mogen ze is wat tijd in stoppen van mij!

Batterij vind ik wel goed zo...

Van mij mag er ook wel een "Retina display" in, bevalt me zeer goed op de nieuwe iPad

Zelf is de iPhone 5 voor mij te duur (4 en 4S ook) ben ook maar 'n joch van 13, ik denk dat ik als ik 'n nieuwe telefoon ga kopen voor 'n iPhone 5 ga, ook al is die zo duur, met wat gespaar is dat binnen 1 jaar te doen :)
Long Term Evolution, afgekort tot LTE (en in de reclame's altijd te zien als 4G (LTE)) ;)

Retina zal er zeker inkomen, de vraag is hoe groot en hoe goed. Als een A5X een resolutie van 2048*1536 op een iPad aan kan moet ie ook wel 1920*1080 of zelfs 1920*1280 (of 1920*1200) op een iPhone aankunnen. Zeker als ze er een nieuwe A6 quad-core in gaan stoppen. Ik ben benieuwd welke beeldverhouding ze gaan gebruiken. Op de voorgaande iPhones hadden we altijd 3:2. Als ze dat gaan vervierdubbelen (wat ze ook deden bij de iPhone 3GS naar de iPhone 4 en de iPad 2 naar iPad 3) krijgen we 1920*1280. Klink aannemelijk (en fantastisch). Maar als het een 16:10 verhouding wordt zou het me ook niet verbazen, de gebruiken ze bijvoorbeeld bij (bijna) alle MacBooks. Dan klinkt 1920*1200 weer aannemelijk. Bij 3:2 wordt je telefoon namelijk zo breed. Tegenwoordig is de HD standaard 16:9, van HD naar Full-HD tot QHD (Quad HD) en QFHD (Quad Full-HD). Dus dan klinkt ook die 1920*1080 een goede optie.
En als Apple weer eens een faal jaar heeft komen ze met iets like 1280*853, 1280*800 of 1280*720. Met het bovenste hebben ze hun achterstand op een telefoon als de Galaxy SIII weer ingehaald en zijn weer de beste van de markt, maar als ze een resolutie met minder dan 2 mlijoen pixels hebben bewijst dat weer een van de grote falen van Apple.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik gebruik de Iphone 4S, heel handige mobiel enkel als je hem laat vallen is hij heel rap kapot, je hebt natuurlijk wel garantie dus je kan hem gewoon laten vervangen.(Heb dit 1keer voorgehad) De apps op de Iphone zijn vaak heel handig, je hebt natuurlijk ook de tijdverdrijvende spellen, maar deze laat ik er liever af. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik de Iphone 4S, heel handige mobiel enkel als je hem laat vallen is hij heel rap kapot, je hebt natuurlijk wel garantie dus je kan hem gewoon laten vervangen.(Heb dit 1keer voorgehad) De apps op de Iphone zijn vaak heel handig, je hebt natuurlijk ook de tijdverdrijvende spellen, maar deze laat ik er liever af. :)
Downlowd ski safari die is neig
 

DeletedUser293

Guest
Iemand die hier temple run speelt?
zo ja wat is je record?
Mijne is 5.5 miljoen ;)
 

DeletedUser88

Guest
ik heb zelf een iphone en een ipad werkt prima samen alleen wel een nadeel dat ik geen flash heb en dus geen FOE kan spelen
 

DeletedUser

Guest
Voorkeur gaat uit naar Andriod... Wie wilt nou een Windows Phone? Vind zelf Windows op mijn PC al erg genoeg ;) Verder zou ik ook niet snel een Apple product nemen, gezien de prijs, en ook als je kijkt naar al die patentenshit (rechtzaken tegen Moterola, Samsung, etc).

Heb nu een Samsung Galaxy Gio (waar er toch verdacht veel mee rond lopen). Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding wat mij betreft, alleen is het toestel klein, en krijg je snel het bericht 'geheugen bijna leeg'...



[yay, het bericht word geauto-saved! :)]
 

DeletedUser

Guest
Voorkeur gaat uit naar Andriod... Wie wilt nou een Windows Phone? Vind zelf Windows op mijn PC al erg genoeg ;) Verder zou ik ook niet snel een Apple product nemen, gezien de prijs, en ook als je kijkt naar al die patentenshit (rechtzaken tegen Moterola, Samsung, etc).

Heb nu een Samsung Galaxy Gio (waar er toch verdacht veel mee rond lopen). Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding wat mij betreft, alleen is het toestel klein, en krijg je snel het bericht 'geheugen bijna leeg'...



[yay, het bericht word geauto-saved! :)]
Had dat altijd op mijn galaxy mini, (het zijn bijna exact dezelfde telefoons maar dan met een iets ander uiterlijk :p), die had maar 160 MB geheugen ofzo, dan stop je er een 16 GB geheugenkaart in maar niet alle apps willen op een SD-kaart geinstalleerd worden, dat is wel een Android faal.
 
Bovenaan