Smartphones

DeletedUser

Guest
Ik heb een samsung galaxi mini
Oh die heb ik ook nog ergens liggen, gebruik h'm alleen nog als back-up :p. Het is jammer dat het beeldscherm zo weinig pixels heeft (240x320 ofzo geloof ik, echt heel weinig) en het interne geheugen zo klein is (niet alle apps kunnen op een SD kaartje helaas). En een iets sneller processor was ook welkom geweest. Maar voor de rest was het een prima ding ^^
 

DeletedUser93

Guest
Ïk heb een mobieltje van 20 euro en ik heb donderdag voor het eerst in 3 jaar beltegoed gekocht. :'D
/me too.
Waarom al die technologische snufjes, je hebt genoeg aan een telefoon van 20 euro daar hoef je geen 300 euro voor uit te geven.
 

DeletedUser

Guest
/me too.
Waarom al die technologische snufjes, je hebt genoeg aan een telefoon van 20 euro daar hoef je geen 300 euro voor uit te geven.
Ja maar ik wil geen telefoon. Ik wil een computer die ik in m'n zak kan stoppen (en waar je toevallig ook nog meer kan bellen). En daar ben ik best bereid even veel voor uit te geven als een (goedkope) notebook.
 

DeletedUser

Guest
ik heb een gwne gsm, samsung chat, een hele verbetering op men vorige bic ;)
 

DeletedUser

Guest
Check dit. Google Glasses. De meeste zullen er al wel van gehoord hebben, maar het blijft super vet :p

[video=youtube;9c6W4CCU9M4]http://www.youtube.com/watch?v=9c6W4CCU9M4[/video]
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een Iphone4S

Wat mij betreft de beste smartphone

Heeft iemand een Ipad?
 

DeletedUser

Guest
Heb een iPhone 3GS en zal die wellicht vervangen door een iPhone 5 binnen enkele maanden :p
 

DeletedUser

Guest
Heb een iPhone 3GS en zal die wellicht vervangen door een iPhone 5 binnen enkele maanden :p
Juni of october hè. Ik hoop eigenlijk dat ze weer hun resolutie gaan vervierdubbelen (dat wordt dan een bizarre 1920 bij 1280, als ze dat doen en het formaat vergroten naar iets van 4,5" hebben ze echt een beeldscherm dat de komende jaren mee kan). We mogen een A5X verwachten, maar toch hoop ik op een quad-core chip. LTE is niet zo interessant hier. Dual-Band WiFi is trouwens ook een must, volgens mij heeft de iPhone 4S die nog niet. En vergeet NFC niet. Het zou echt iets voor Apple zijn weer een nieuwe batterij techniek te introduceren, heel even zoeken op nu.nl bied al vier nieuwe mogelijkheden (1, 2, 3 en 4) en het zou me niet verbazen als Apple (met hun budget van 100 miljard) daar onderzoek naar gedaan heeft. En de camera's. De rear-camera is al goed genoeg (beter kan altijd), maar zorg a.u.b. voor een betere front-facing camera... VGA is echt bedroevend lage kwaliteit, Apple moet gewoon een Full-HD front-facing camera erin gooien. En er zijn nog wel wat ander kleine dingetjes die beter kunnen maar het belangrijkste heb ik denk ik wel gehad (qua hardware dan).
 

DeletedUser293

Guest
Heb nu 'n blackberry, slechtste telefoon die ik ooit gehad heb, raad ook iedereen 'n blackberry af.
Zelf vind ik IOS wel fijn om mee te werken, android is ook wel nice en windows mwah beetje ingewikkeld maar wel leuk :).
*HowToPwn het is LTA en niet LTE als ik het goed heb ;), verwacht dat ook niet op 'n iPhone 5 zitten....
A5X heb ik zo nog m'n twijfels over, quad-core gaat 'm zeker worden!
Camera's van Apple zijn niet de allerbeste, mogen ze is wat tijd in stoppen van mij!

Batterij vind ik wel goed zo...

Van mij mag er ook wel een "Retina display" in, bevalt me zeer goed op de nieuwe iPad

Zelf is de iPhone 5 voor mij te duur (4 en 4S ook) ben ook maar 'n joch van 13, ik denk dat ik als ik 'n nieuwe telefoon ga kopen voor 'n iPhone 5 ga, ook al is die zo duur, met wat gespaar is dat binnen 1 jaar te doen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb lekker een Samsung Galaxy Ace, en weet zeker dat die vrij hoog scoort betreft prijs-kwaliteit verhouding:)
 

DeletedUser

Guest
ik ben een week geleden overgestapt van een samsung star qwerty en onbreekbare nokia (sim in de een geheugenkaart in de ander, bij elkaar werkte niet) naar een samsung galaxy s plus. er valt hier niks te klagen.
 

DeletedUser293

Guest
ik ben een week geleden overgestapt van een samsung star qwerty en onbreekbare nokia (sim in de een geheugenkaart in de ander, bij elkaar werkte niet) naar een samsung galaxy s plus. er valt hier niks te klagen.

Zeer fijne mobiel, mama heeft ie en die gebruik ik lol (thuis)
 
Bovenaan