Smarthphones

DeletedUser

Guest
Hallo,

Zoals de makers van dit spel ook Tribalwars hebben ontworpen hebben ze inmiddels een app voor tribalwars gemaakt.
de app opzich is goed , maar kan ook eventueel via het gewone internet via GSM , jammer genoeg blijkt dat je adobe nodig hebt endat ondersteunen de GSM natuurlijk niet , is hier iets aan te veranderen , dat ik dus ook via gsm online kan komen
 

DeletedUser

Guest
Hallo,

Zoals de makers van dit spel ook Tribalwars hebben ontworpen hebben ze inmiddels een app voor tribalwars gemaakt.
de app opzich is goed , maar kan ook eventueel via het gewone internet via GSM , jammer genoeg blijkt dat je adobe nodig hebt endat ondersteunen de GSM natuurlijk niet , is hier iets aan te veranderen , dat ik dus ook via gsm online kan komen
Als je Android hebt kan ik je Opera Mobile aanraden, daar zit Flash in ingebouwd (link naar Android Market(ja ik weet het, het is Google Play tegenwoordig :p)). Voor iOS weet ik even geen oplossing, maar als je maar creatief genoeg bent kom je er altijd wel uit. Ooit komt er ook nog wel een app en/of mobiel platform, maar dit is nog maar een beta, dus andere dingen hebben hogere prioriteiten. Het forum heeft al wel een mobiel platform ;).
 

DeletedUser

Guest
Als je Android hebt kan ik je Opera Mobile aanraden, daar zit Flash in ingebouwd (link naar Android Market(ja ik weet het, het is Google Play tegenwoordig :p)). Voor iOS weet ik even geen oplossing, maar als je maar creatief genoeg bent kom je er altijd wel uit. Ooit komt er ook nog wel een app en/of mobiel platform, maar dit is nog maar een beta, dus andere dingen hebben hogere prioriteiten. Het forum heeft al wel een mobiel platform ;).

bedankt voor het antwoord , ik beschik over een Iphone 4 , ik kan eens kijken of die opera het hier op doet ;)
 

DeletedUser

Guest
net eens getest meteen , blijkt ook niet te werken jammer genoeg
 

DeletedUser

Guest
bedankt voor het antwoord , ik beschik over een Iphone 4 , ik kan eens kijken of die opera het hier op doet ;)
Opera doet het wel gewoon, maar omdat Apple geen Flash ondersteund kunnen ze dat ook niet inbouwen in de iOS app.
 

DeletedUser

Guest
Opera doet het wel gewoon, maar omdat Apple geen Flash ondersteund kunnen ze dat ook niet inbouwen in de iOS app.

Dat kunnen ze wel, als ze willen... Er bestaan nog andere browsers op iOS die Flash ingebouwd hebben, maar helaas beschikt er geen enkele over een nieuwere flash. Ze zijn goed om flash animaties te bekijken en wat videootjes maar met dit spel werken ze helaas niet.

Nu ja, zelfs moest het werken dan zou ik er nog niet veel aan hebben. Dat is goed voor thuis waar er wifi is maar daar heb ik dan ook meteen mijn computer staan. Heb onlangs nog op internet gegaan op laptop via Edge (3G werkt hier meestal niet binnen gebouwen) en het spel laden duurde echt heeeeeel lang, en ermee spelen was zo goed als onmogelijk. Misschien dat jullie in Nederland beter mobiel internet hebben maar met het internet hier... Goed om wat te surfen maar dergelijke zware flashgame...
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik wel de 3G , omdat ik hier een album op heb , dus het zou heel handig zijn
 

DeletedUser

Guest
Flash op een iToestel kan mogelijk gemaakt worden door het te jailbreaken. Ik kan zo games spelen van op miniclip.
Misschien is het tegenwoordig mogelijk in andere browsers zoals Aymon zegt, maar dat weet ik niet.

Groetjes Yzzirk
 

DeletedUser

Guest
ik had het gelezen over jailbreaken , kga nu eens proberen

heb hem net gejailbreakt , en blijkt dat deze ook geen adobe flash player via cydia geeft , of toch niet degen voor het spel te kunne openen
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg via m'n smarthpone enkel de site open. Het spel is nog Beta, wordt misschien later uitgewerkt?
 
Bovenaan