Schrap Onderzoek Techtree Quests

DeletedUser

Guest
Omdat iedereen het spel kan en mag spelen hoe hij/ zij wil: zo snel of langzaam van era zou moeten kunnen wisselen als gewenst is het mijnsinziens onwenselijk dat quests de vraag kunnen bevatten een technologie te onderzoeken zonder alternatief.
Hierom zou ik willen voorstellen dat dergelijke spel- en strategiebepalende factoren ofwel geschrapt worden of dat een dergelijke missie altijd een alternatief biedt.
Het komt niet vaak voor en meestal is er wel een alternatief maar niet altijd.
Als speler moet je dus rekening houden dat een dergelijke vraag binnen een historische verhaallijn roet in het eten kan gooien voor het voltooien ervan of dat je gedwongen van era gaat wisselen.
Persoonlijk houd ik altijd een aantal technologieen per are open voor als er weer zoiets gevraagd wordt en kan daardoor sommige faciliteiten niet gebruiken waaronder het zetten van het laatste militaire gebouw.
Maar goed los van wat dit voor mijn persoonlijke spel betekent is mijn voorstel dus een technologie onderzoeken, zonder een alternatieve optie, te schrappen.

Voordelen:
- Men kan altijd meedoen met kleine en grote events en die ook (binnen alle redelijkheid) afronden.
- Men heeft nog meer vrije keuzes in het spel en daardoor minder teleurstelling (het niet kunnen afronden van een missie of het gedwongen veranderen van era).
- Men heeft zonder meer toegang tot alle faciliteiten die de techtree biedt, van het betreffende era.

Nadelen:
- Als InnoGames op deze manier mensen wat sneller wil laten opschieten kan dit niet meer.
- Een voorbereide speler (continentkaart scouten etc.) heeft zonder meer kans een missie successvol af te ronden.
- Eventueel als de techtree en hoe het ermee om te gaan als strategisch domein wordt gezien is dat verleden tijd.
 

DeletedUser7153

Guest
dan verdwijnen die missies hoe wie zo want dan zit je in de herhaal missies
 

DeletedUser7153

Guest
maar goed als je bij de regels kijkt van ideeën mag dit idee niet voorgesteld worden want het heeft betrekking tot de missies
 

DeletedUser10486

Guest
Het kan wel eens dat zo'n missie op een ongelegen moment komt, bijvoorbeeld als je wacht op een buurtherschikking of de nieuwe GE om naar een volgend tijdperk te gaan.
Maar als ze alle missies moeten gaan schrappen waar iemand een probleem mee heeft (verken een provinvie, enz...), wat blijft er dan nog over?
 

DeletedUser

Guest
Het kan wel eens dat zo'n missie op een ongelegen moment komt, bijvoorbeeld als je wacht op een buurtherschikking of de nieuwe GE om naar een volgend tijdperk te gaan.
Maar als ze alle missies moeten gaan schrappen waar iemand een probleem mee heeft (verken een provinvie, enz...), wat blijft er dan nog over?

Wat mij betreft genoeg een techtree houdt ergens op en scouten ed. kan je plannen.
Niet gebruik kunnen maken van een deel van de faciliteiten van je era is nog wat anders vind ik.
Niet te zeggen dat het niet ietsje fantasievoller kan, denk ik, ook voor wat betreft het scouten etc. maar goed de regeltjes hè?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
Hier zit wel iets in, je moet soms naar een volgend tijdperk terwijl je dat nog niet wilt. Dus ofwel verwijderen ofwel een optie geven om de opdracht op een andere manier te voltooien
 
Bovenaan