Schep op (of zeur) over je verkregen Zomer Event prijzen.

DeletedUser

Guest
Dank je Kev Prosche !



Dat gebeurt bij mij dus niet ! ... en dat geldt voor alle zaken die betrekking hebben op 'tussentijdse feest-ingrepen' vanuit hogerhand in dit spel ... Deze feature werkt wel wanneer ik een gebouw wil bouwen vanuit mijn bouw-optie, maar niet bij tijdelijke add-on-feestjes ...

Van sommige andere (te winnen) upgrades heb ik het kunnen (dat heet MOETEN) vinden hier in het forum, maar niet van de Feniks ... hiervan kon ik niets vinden.

Dank voor jouw reply Porsche ! :)

groet F.P.

Als je ergens aan twijfelt, gewoon naar http://www.forgestats.net gaan en daar vind je alles!
 

DeletedUser

Guest
opscheppen.......was da??

16 elektra centr.
11 stadsparken.
10 zeppelins.
15 kerkhoven.
11 zandkastelen.
8 troffees.
10 bron der welgekomen.
8 notenkrakers.
27 kranten kiosken.
25 reclameborden.
21 watertorens.
14 ruitersstandbeeld.
7 feniksstandbeeld.
122 palmbomen.
10 liefdesbomen.
20 wensputten.
23 schurkenplaatsen.
11 banket bakkerijen.
53 strandbarren.
17 veehouders.
48 lampenfabrieken.
9 delicatessen.
12 koningen.
8 koninginnen.
24 flatgebouwen.
27 etage woningen.
10 judgestill huisjes.
68 stohutten
5 f.p pakketjes 278x
10 f,p pakketjes 211x
1 zonnewijzer......................etc.

ben maar gestopt met draaien,kreeg er een lamme arm van :wacko:

ps;16 paginaas eenheden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3975

Guest
Al met al redelijk leuke beloningen en aardig wat diamanten gekregen, ook wel wat dure teleurstellingen, maar die zonnewijzer kon niet nog kleiner zeker?
 

DeletedUser

Guest
opscheppen.......was da??

16 elektra centr.
11 stadsparken.
10 zeppelins.
15 kerkhoven.
11 zandkastelen.
8 troffees.
10 bron der welgekomen.
8 notenkrakers.
27 kranten kiosken.
25 reclameborden.
21 watertorens.
14 ruitersstandbeeld.
7 feniksstandbeeld.
122 palmbomen.
10 liefdesbomen.
20 wensputten.
23 schurkenplaatsen.
11 banket bakkerijen.
53 strandbarren.
17 veehouders.
48 lampenfabrieken.
9 delicatessen.
12 koningen.
8 koninginnen.
24 flatgebouwen.
27 etage woningen.
10 judgestill huisjes.
68 stohutten
5 f.p pakketjes 278x
10 f,p pakketjes 211x
1 zonnewijzer......................etc.

ben maar gestopt met draaien,kreeg er een lamme arm van :wacko:

ps;16 paginaas eenheden.

ff zonder dolle hoeveel geld heeft dit gekost?
 

DeletedUser

Guest
Wat fijn dat je ervoor zorgt dat de ontwikkelaars van FoE deze maand ook weer boodschappen kunnen doen.

geef me je bank rekening maar emperora.....dan zal ik ff 5e naar je overmaken kan jij ook boodschappen gaan doen bij de c1000.

er zijn hier al tig antwoorden gegeven waar jij niet zo op reageeer hebt als bij mij!!!!!!
vraag me af waarom jij nou zon antwoord geeft?

volgens mij zit je verkeerd......hou zulks comentaar voor je ja wil je....:mad:
 

DeletedUser3948

Guest
Zucht. Lekker belangrijk hoe esco zijn geld besteedt. Het is zo makkelijk om laatdunkend te doen daarover. Trek je schouders op bij dat soort opmerkingen en doe wat JIJ leuk vindt, esco.
 

DeletedUser1798

Guest
Wat zouden jullie doen met 7 ton op de bank?
Ik denk dat ik hetzelfde zou doen.
 

DeletedUser974

Guest
@ Esco.

Maar waar ga je het nu allemaal neerzetten in je dorp :)
 

DeletedUser

Guest
geef me je bank rekening maar emperora.....dan zal ik ff 5e naar je overmaken kan jij ook boodschappen gaan doen bij de c1000.

er zijn hier al tig antwoorden gegeven waar jij niet zo op reageeer hebt als bij mij!!!!!!
vraag me af waarom jij nou zon antwoord geeft?

volgens mij zit je verkeerd......hou zulks comentaar voor je ja wil je....:mad:

Sorry esco,

Ik vind het jammer dat je mijn reacties zo vervelend oppakt. Deze is helemaal niet vervelend bedoeld.

Als je hier een lijst plaatst die opvallend is kun je ervan uitgaan dat daar reacties op komen. Als je daar niet tegen kan, kun je beter niets posten om mee te beginnen. Mij vragen om niet op jou te reageren is onzin.
 

DeletedUser

Guest
het gaat om de onzin die jij uitkraamt emperora.....

tis hier in deze topic Onderwerp: Schep op (of zeur) over je verkregen Zomer Event prijzen.

en NIET....Wat fijn dat je ervoor zorgt dat de ontwikkelaars van FoE deze maand ook weer boodschappen kunnen doen.

slaat gewoon nergens op.dankzei mij kan jij gratis spelen :)

maar goed,,,,zand erover....

esco.
 

DeletedUser2383

Guest
Pfff Esco, dat is echt een flinke lijst :p
En inderdaad ben ik benieuwd wat je met de helft van je beloningen gaat doen hahahaha. Meeste blijft in je inventaris staan denk ik??

Ach, door de hoeveelheid diamanten die jij koopt zorgt er inderdaad wel voor dat het betaalbaar blijft voor de rest;)
 

DeletedUser4162

Guest
opscheppen.......was da??

16 elektra centr.
11 stadsparken.
10 zeppelins.
15 kerkhoven.
11 zandkastelen.
8 troffees.
10 bron der welgekomen.
8 notenkrakers.
27 kranten kiosken.
25 reclameborden.
21 watertorens.
14 ruitersstandbeeld.
7 feniksstandbeeld.
122 palmbomen.
10 liefdesbomen.
20 wensputten.
23 schurkenplaatsen.
11 banket bakkerijen.
53 strandbarren.
17 veehouders.
48 lampenfabrieken.
9 delicatessen.
12 koningen.
8 koninginnen.
24 flatgebouwen.
27 etage woningen.
10 judgestill huisjes.
68 stohutten
5 f.p pakketjes 278x
10 f,p pakketjes 211x
1 zonnewijzer......................etc.

ben maar gestopt met draaien,kreeg er een lamme arm van :wacko:

ps;16 paginaas eenheden.

Nice..
Wel jammer van de ongeveer 120-130.000 diamanten die het je gekost heeft maarja je hebt je buren wel blij gemaakt denk ik met alle medailles haha ;)

Ik heb 1 zeppeling wat de moeite waard was.
Voor de rest 1 stadspark 2 strohutjes, 2 schurkenschuilplaatsen, 2 koninginnen en de rest FP/Palm bomen/Notenkraker en die zooi.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hahahahahaha,,,,,,heb nu genoeg items zolang foe nog bestaad,dus kan flink verbouwen waneer ik maar wil,en eventueel weer plaats maken voor iets nieuws,,,want iets weer terug plaatsen is zo weer gebeurt,heb veel items die maar weinig als cadeau worden gegeven zoals de wensput b.v....dus heb er flink gebruik van gemaakt van het rad van fortuin.heeft innd wel wat diamantjes gekost maar wel de moeiette waard vindt ik.alleen hadden er wel wat meer spc items in mogen zitten in het rad,want vindt deze zomer event niet echt spc met een strohut,,,strandbar en zandkasteel:(.
hoop dat het volgende keer wel speciaal is.

@kokesto...de items die je hebt zijn mooie meegenomen toch:)
en de buren zijn innd :)

esco.
 

DeletedUser5889

Guest
Leuk en aardig al dat opscheppen, maar nergens op dit forum een overzicht met welk gebouw wat doet.
Ik weet geneens wat mijn eigen zandkasteel doet dat nog in mijn inventaris zit, of anders wat mijn wensput doet die ik neergezet heb.
Hoe kun je nu lekker opscheppen zonder te weten waarover?
 

DeletedUser4162

Guest
Je had op het rad precies kunnen zien wat je zandkasteel geeft. Als jij niet gekeken heb is dat je eigen fout :p

Wensput is een ander verhaal. Die geeft iedere 24h een random item. Dit kan zijn 10 goederen/ x aantal munten of grondstoffen/50 diamanten/ x aantal medailles/ 2 FP en deze groeit ook met je tijdperk mee..

@Esco ja mijn evenement was al goed toen ik die zeppelin kreeg :D
 

DeletedUser

Guest
Wat ik gekregen heb

1 strandbar
2x 200 diamanten
een paar keer forgepunten
5x wensputten
1 plantage huis
Bron der welgekomen
een paar keer kaartjes en blauwdrukken
 

DeletedUser1701

Guest
Heb niet alles bijgehouden wat ik gekregen heb, maar ik was toch blij toen ik een natuurhistorisch museum kreeg, een wensput, 200 diamanten, ... Uiteraard ook nog veel andere (kleinere) zaken zoals 10.000/20.000 munten/voorraden, enkele FP's, een waterpompstation. Hoop nu nog een koningin te krijgen, zou leuk zijn dan.
Opvallend is dat ik nog geen enkel portret gekregen heb. Daar heb ik dus geluk mee. :)
 
Bovenaan