Besloten spel Schatzoekers #2 Reis door de tijd

DeletedUser

Guest
Schatzoekers #2


De reis door de tijd

Een landhuis. Op een eiland. Met grote tuin. Een groep mensen zittend op het terras met een lekker drankje. Alles lijkt normaal…

Maar in de kelder van het landhuis, 2 meter onder de grond, verzonken in een massief blok metaal, geïsoleerd met een driedubbele laag piepschuim, glaswol en purschuim, zodat niemand het kan horen of zien, werkt dezelfde groep mensen die rustig op het terras zitten te drinken, in het diepste geheim, aan een groots project. Het zal wereldschokkend nieuws zijn als uitlekt wat ze hebben ontdekt, het zal de wereld overweldigen met een gevolg dat zijn weerga niet zal kennen, een manier om door de tijd te reizen.

Ze hebben een machine gebouwd waarmee ze naar elk moment, elke plaats, heen kunnen reizen. Het plan is om een tijd te vinden waarin ze de heersers over een nieuwe wereld kunnen worden. Op het oog lijkt het alsof ze het goed met elkaar kunnen vinden, maar schijn bedriegt. “De anderen zijn zó naïef om te denken dat ik het rijk met hun zal delen, ik zal ze allemaal uitschakelen en de nieuwe wereld zal aan mijn voeten liggen. ”, aldus een anonieme wetenschapper. “Ik weet wel dat *censuur* met opzet probeert de machine te saboteren, zodat alleen hij hem kan besturen, alhoewel hij denkt dat niemand hem door heeft.”, volgens een andere wetenschapper.

Tenslotte is het moment na maanden van hard werken toch gekomen. De machine is af. Ze zijn klaar om door de tijd te reizen en een nieuwe tijdszone te ontdekken. Maar de spanningen in de groep zijn alleen maar toegenomen. Er worden nu openlijk beschuldigingen geuit naar elkaar, ze vertrouwen niemand meer en toch, toch gaan ze door. De lokroep van een eigen rijk is te groot, de gevaren wegen niet op tegen de beloning die ze wacht. De machine wordt klaar gemaakt voor vertrek, alle stroomleidingen, motoren en tijdsplijters worden nagekeken. De laatste voorraden worden aan boord gebracht, iedereen gaat op zijn plek zitten, de locatie en tijdszone worden door de computer vastgesteld en er wordt gezamenlijk op de knop gedrukt. Ze zijn vertrokken…

Regels

* Netwerken en alles mag. Elkaar bedriegen ook. Print screens en berichten van mij doorsturen zijn echter ten strengste verboden.
* Gesprekken mogen hier en op de chat.
* Biedingen en antwoorden moeten in PM naar mij.
* Financiële wijzigingen, het geven van munten aan elkaar voor omkopingen, info en dergelijke moeten dik en rood in het topic. Deze wijzigen is ten strengste verboden!
* Veel regels spreken voor zich. Als je problemen hebt met het gedrag van een medespeler stuur je mij een bericht. Bij het zwaar overtreden van een regel volgt verwijdering.

Veel inschrijfplezier. :)

Zoveel mogelijk inschrijvingen graag, de 1e ronde kan iedereen meedoen!

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben toch op vakantie als #4 afgelopen is. ;) Mocht ik de 10 inschrijvingen hier niet halen, bewaar ik hem tot na de vakantie voor op GP. Haal ik de 10 wel, maak ik een nieuwe voor op GP. Beloofd! :p
 

DeletedUser

Guest
1. Rabbid
2. Genade
3.
4.
5.marcoknight
6.
7.
8.
9.
10.
Ik vind dit ook jammer. Het zou veel beter op het Grepolis-forum kunnen. :(
Bat, twee Schatzoekers? Heb je zo veel inspiratie?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit ook jammer. Het zou veel beter op het Grepolis-forum kunnen. :(
Bat, twee Schatzoekers? Heb je zo veel inspiratie?

Niet tegelijkertijd. Maar wel nadat ik op vakantie ben geweest, daar kun je veel inspiratie opdoen. :p
 

DeletedUser

Guest
1. Rabbid
2. Genade
3. LoveMe2
4.
5.marcoknight
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
1. Rabbid
2. Genade
3. LoveMe2
4. wardos
5.marcoknight
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser78

Guest
1. Rabbid
2. Genade
3. LoveMe2
4. wardos
5.marcoknight
6. Loena-Meya
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
1. Rabbid
2. Genade
3. LoveMe2
4. wardos
5.marcoknight
6. Loena-Meya
7. KingOfOn
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat, ik heb toch vakantie, laat ik het hier ook eens proberen.....

1. Rabbid
2. Genade
3. LoveMe2
4. wardos
5.marcoknight
6. Loena-Meya
7. KingOfOn
8. Harryp19
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
1. Rabbid
2. Genade
3. LoveMe2
4. wardos
5.marcoknight
6. Loena-Meya
7. KingOfOn
8. Harryp19
9.Ashie
10.
 
Bovenaan