Geen Bug Ruiters die niet willen vechten

DeletedUser400

Guest
Hallo lezer(s),
Ik heb een probleem.. Ik heb een ruiterstal gebouwd en twee prachtige eenheden getraind. Maar in de strijd kreeg ik deze twee mannen op paarden niet voorbij het midden en ze konden daardoor niet de tegenstander aanvallen. Resultaat. mijn suicidale speervechters stierven en mijn paarden werden door katapulten van een afstandje doodgeschoten..
heeft iemand hetzelfde probleem? Ik heb uit frustratie mijn ruiterstal verkocht en er een steencirkel gebouwd.. die doet zijn werk tenminste goed..

Bedankt voor het lezen en hopelijk krijg ik een (nuttige) reactie
 

DeletedUser

Guest
Ik ken het probleem niet, maar als je aan het verliezen ben in een gevecht of als het gebugged is kan je altijd op overgeven klikken ;)
Dan verlies je je laatste eenheden niet. (Of als je iemands verdediging wilt bespioneren natuurlijk ;)
 

DeletedUser400

Guest
Ik was in eerste instantie aan het winnen, maar toen ik merkte dat mijn ruiters niet verder dan het midden kwamen heb ik het ook opgegeven. toen probeerde ik het nog een keer, maar ook toen kwamen ze niet verder dan het halve slachtveld..
 

DeletedUser

Guest
Paarden kunnen per zet uiteraard maar een beperkt aantal vakjes verplaatsen. (Wel een stukje meer dan speervechters)
Ook moet je er rekening mee houden dat paarden niet over rotsen kunnen bewegen. Voor de rest zouden paardjes prima moeten werken.
 

DeletedUser400

Guest
Ik denk dat die rotsen het probleem waren.. Dan had ik dus blijkbaar twee maal pech met het soort strijdveld dat ik kreeg. Want bijna overal lag moeras of rots. Maar staat ergens uitgelegd dat paarden dat niet kunnen? of moet ik dat zelf bedenken? (of op het forum te weten komen)
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk( ik weet het niet zeker) kun je dat zien wanneer je aan het vechten bent en je paard aan de beurt is... als je dan je muis op de rotsen houd denk ik dat je het kan zien.
Nogmaals: ik weet het niet zeker.
 

DeletedUser400

Guest
Nouja.. Ik weet het nu wel in ieder geval.

Uhmm ik denk dat hier dan wel een slotje op kan ofzo?
 

DeletedUser400

Guest
btw speervechters ownen alles :p . ik versla met 8 speervechters een ijzertijd leger met automatisch beëindigen :D
 
Bovenaan