Renovatie Kits Verkrijgen

DeletedUser3131

Guest
Op het ogenblik is het volgens mij alleen mogelijk een renovatiekit te verkrijgen door het te winnen bij een evenment.

Ik zou graag zien dat er ook andere mogelijkheden zouden bestaan om renovatie kits te kunnen verkrijgen.

Door het kopen/ruilen met medallies ofwel forgepunten ofwel geld/goederen ofwel diamanten

Of als beloning te krijgen bij een missie

Een kans om het te verkrijgen door het helpen/motiveren van een medespeler net als een blauwduk
 

DeletedUser10486

Guest
Eerder deze week heb ik een aanbieding gekregen om er 1 te kopen voor 5 euro.
Maar weldra begint het zomerevenement. Als er een renovatiekit op het rad staat, moet je maar tickets bijkopen om het rad leeg te draaien.
Je kan best een voorraadje van die dingen aanleggen, want daarna duurt het tot december vooraleer je ze weer kan winnen.
 

DeletedUser

Guest
Jij vind een renovatiekit gelijkwaardig aan een BD???? o_Oo_Oo_O

Misschien is het dan ook wel handig om met helpen 100 diamanten te kunnen verdienen.

Je kan renovatiekits trouwens al kopen als speciale aanbieding.
 

DeletedUser3131

Guest
Jij vind een renovatiekit gelijkwaardig aan een BD???? o_Oo_Oo_O

Misschien is het dan ook wel handig om met helpen 100 diamanten te kunnen verdienen.

Je kan renovatiekits trouwens al kopen als speciale aanbieding.

Ik bedoelde met een hele kleine kans die kleiner is dan het winnen van een BD om een renovatiekit te verkrijgen.
 

DeletedUser7649

Guest
Met de GE kan je ze ook winnen. Daar heb ik er ook een vandaan.
 

DeletedUser6877

Guest
Precies laten we het niet te makkelijk maken, die zaken heten evenement prijzen, laten we ze vooral daar houden. Weet je wat ik wil als ik begine een stad helemaal ingericht met dia gebouwen, en dan ga ik spelen. Pfff....

Alles van waarde kost moeite
 

DeletedUser6877

Guest
Er is een verschil tussen het spel makkelijk maken of het logisch maken, probeer het onderscheid even te begrijpen o_O
 

DeletedUser

Guest
Er is een verschil tussen het spel makkelijk maken of het logisch maken, probeer het onderscheid even te begrijpen o_O

Gek genoeg verdwijnt dat verschil als sneeuw voor de zon als het om jouw Gilde gaat. Dan is logisch vooral gericht op het makkelijker maker voor jouw Gilde.
 

DeletedUser

Guest
Op dit moment is het mogelijk om een renovatiekit te winnen met de Gilde Expedities. De mogelijkheid om er één te verkrijgen is dus al vergroot. Het item is uniek, en dat zal ook blijven. Daarom zal ik dit topic ook morgen sluiten.
 
Bovenaan