Rekenmania - Discussietopic

Zwen

Nieuw lid
Begrijp ik het goed?
Gefeliciteerd aan de winnaars. De diamanten zullen aan jullie account worden toegevoegd.
Wil iedereen, die 7 antwoorden instuurde, maar niet in de prijzen viel, een supportticket aanmaken en aangeven op welke wereld je je eventtickets wilt ontvangen.
wat hier staat is dat de antwoorden niet goed hoeven te zijn als je maar 7 antwoorden instuurden nu dat heb ik gedaan er was wel een fout maar het waren 7 antwoorden waar kan ik nu mijn prijs krijgen?
Wie helpt mij?
 

alosta

Lid
Begrijp ik het goed?
Gefeliciteerd aan de winnaars. De diamanten zullen aan jullie account worden toegevoegd.
Wil iedereen, die 7 antwoorden instuurde, maar niet in de prijzen viel, een supportticket aanmaken en aangeven op welke wereld je je eventtickets wilt ontvangen.
wat hier staat is dat de antwoorden niet goed hoeven te zijn als je maar 7 antwoorden instuurden nu dat heb ik gedaan er was wel een fout maar het waren 7 antwoorden waar kan ik nu mijn prijs krijgen?
Wie helpt mij?
Als je 7 antwoorden indiende, kan je inderdaad aanvragen (en als je niet zeker bent, doe het toch, ze zullen het wel zeggen moest het niet kloppen ;) )
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Ja, op de gsm: linksonder uitvouwen, opties, help, support, en dan naar contacteer ons gaan.
Via laptop: linksonder de tandwieltjes, bij instellingen dan scrollen naar beneden: support, en op contacteer ons duwen.

Of gewoon in de aankondiging of opdrachtentopic op contact met supportdienst klikken ;)
 
Bovenaan